Ik ben bijna jarig en wil graag een nieuw horloge, deze 'krijg' ik van mijn vriend. Krijg tussen aanhalingstekens want we hebben al jaren 1 gezamenlijke rekening, dus er zit weinig krijgen bij, maar goed we doen gewoon altijd dat als één van ons jarig is en die weet iets wat die braag wil hebben dan regelt de ander dat. Nou is een horloge natuurlijk wel iets persoonlijks en mijn vriend wil graag dat ik er zelf eentje uitzoek. Wie weet een leuke website waar je horloges kunt bekijken/kopen? Ik zoek redelijk low buget, liefst max 50 euro en ik houd niet echt van superopvallende blingbling.
Pff geen idee eigenlijk denk dat je dan toch bij lucardi uitkomt eigenlijk. Ik heb zoiets als dit maar dan half glad en achterkant schakels dat je em passend kan maken. Wel bij juwelier van degelijk mareriaal en ongeveer 15 keer zo duur mannen en vrouwen legering analoog kwarts armband horloge (zwart) - EUR
Horloges van Oozoo vind ik altijd erg mooi en fijn. Ze zijn ook niet zo duur. Je kunt ze via internet bestellen, maar ze hebben ze ook bij Bijoux4U. Weet niet of die winkel bij jou in de buurt zit?
En ik moet zeggen dat ik de horloges op de website altijd veel minder mooi vind dan de horloges die ze in de winkel hebben. Op de site kan ik bijna.nooit iets leuks vinden, terwijl ik in de winkel vaak uren sta te dubben welke van de 25 leuke ik wil