hello fresh

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 19 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tese

Tese Niet meer actief

Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben? Het lijkt mij wel wat om te proberen.

2. CupCake88

CupCake88 Fanatiek lid

27 dec 2012
    2.817
    1.232
    113
    Regio Rotterdam
    Ik heb het een paar keer gedaan, het is wel op basis van een abonnement maar die kun je heel gemakkelijk pauzeren of stopzetten. Ik was er heel tevreden over, veel gevarieerde recepten, goede beschrijving erbij en mooie verse producten.
    Uiteindelijk vanwege de kosten toch weer gestopt. Maar zeker leuk voor nieuwe inspiratie. Ik hield vaak nog aardig wat over, vooral van de groentes dat ik er ook nog een 4e dag van kon eten, bijv lekkere groentesoep ervan maken.

Dus zou zeker aanraden om het eens te proberen.

3. marjoleyn

marjoleyn Lid

21 aug 2014
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben ook Hello Fresh gehad. We waren er heel tevreden over. Super gevarieerd en vers. Ook goede service steeds.

De reden waarom we gestopt zijn, was dat we om en om in twee huizen verbleven en dan steeds vergaten het eten mee te nemen, aangezien we het niet de hele dag in de auto konden laten liggen. Nu maken we de gerechten vaak zelf na, aangezien we alle recepten boekjes bewaard hebben.

4. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik heb het ook welens geprobeerd. Het is heel gevarieerd ( Maar wel steeds 1x vis, 1x vega, 1x soep enzo ) Wij zijn gestopt omdat mijn man voor zijn werk heel vaak onverwachts een paar dagen weg is en ik dan met een maaltijd doos zat met dingen die de kinderen niet lusten en het dan toch over bleef.

5. klarinet

klarinet Fanatiek lid

23 apr 2007
    2.985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Wij hebben ook hello fresh. Ik ben er heel tevreden over. Goede kwaliteit, hoeveelheden zijn zeker genoeg, gevarieerd en nu ook fijne bezorgtijden.
    En abbonement kun je per week aanpassen of je het wel of niet wil.
    Heel handig. Gewoon proberen!

6. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Wij hebben het ook, ik vind het vooral handig dat je heel goed vantevoren kunt zien wat er in de boxen zit en ook heel makkelijk uit en aan kunt zetten (lust niet alles namelijk). Ik zet altijd alles uit en dan kijk ik wekelijks wat er in de volgende box zit en zet hem aan als het me wat lijkt. Sommige weken switch ik naar de veggiebox of naar de 5 maaltijden box.
    Als je interesse hebt, houd ik mijn code in de aanbieding, dan krijg je 20 euro korting (minimaal 2 boxen) en ik 12 euro ;).

7. p1982

p1982 Niet meer actief

Mag ik vragen wat de kosten per week zijn?

8. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Wij doen het ook sinds kort. Wij hebben het echt voor de inspiratie gedaan en het is ook wel erg makkelijk. We bestellen niet iedere week een box, soms komt het even niet uit, dus het is wel fijn dat je kan pauzeren wanneer je wilt.
    Tot nu toe bevalt het erg goed, lekker gevarieerd en we hebben nog geen een keer vies gegeten. Nu zijn we ook makkelijke eters, dat scheelt.
    Wij hebben de 5 dagen box voor 2 personen en qua vlees/vis is het voor ons eigenlijk te weinig. Vriend is een grote eter en ik lust zelf ook wel wat;) We zijn ook niet gewend om vegetarisch te eten, maar goed, een ei is zo gebakken en aangezien je vantevoren al kunt zien wat er in box zit zorgen we ervoor dat we wat extra's in huis hebben.

9. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij twijfelen ook regelmatig, het ziet er goed uit namelijk. Ik vind het helaas toch wel iets te prijzig voor 4 personen.

10. Leonike

Leonike Bekend lid

21 nov 2011
    521
    2
    18
    Ik heb ook met enige regelmaat een box.
    Lekkere recepten, producten van goede kwaliteit, fijne afwisseling.
    Wat ik ook fijn vind, de maaltijden zijn prima 's ochtends voor te bereiden (snijden etc), zodat je er 's avonds (met hongerig kind) nog minder aan hoeft te doen.

Voor de geïnteresseerden, ik heb nog een code voor € 20,- korting (bij minimale afname van 2 boxen). En als iemand die code gebruikt, levert het mij weer € 12,- korting op de volgende box op :D.
    Stuur maar een pb bij interesse.

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb ook getwijfeld maar niet alles is biologisch/onbespoten maar denk dat dat in de winkel ook wel zo is.
    Daarom koop ik het liever zelf.

12. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hier ook eens gedaan. Je moet wel verplicht 2x laten bezorgen als je het een keer wilt uitproberen.
    In ieder geval, het was op zich wel makkelijk: je hoeft niet na te denken wat je moet gaan eten. En idd. vaak wel wat over voor de 4e dag.
    Maar uiteindelijk vond ik het toch niks. Veeeel te gebonden aan recepten die je dan ook 'moet' gaan eten. Ik heb daar toch liever zelf de hand in. :)

13. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Dan zou ik dus ipv 2x 34 euro (=68euro) maar totaal 48 euro kwijt zijn?

Het klinkt wel super leuk!
    En ik zit daarna nergens aan vast? Ik kan na die 2 weken weer stoppen als ik wil? Ik wil het denk ik wel eens proberen

14. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik heb ook een cadeaukaart van Hello Fresh van 20 euro..
    Als iemand hem wil ruilen met iets anders dat kan.. :)

15. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ja klopt. Je kan ook pauzeren, dus bv volgende week een box, dan 3 weken pauzeren en dan weer een box, en dan dus optijd stop zetten als je wilt stoppen.

16. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    wij hebben het, toevallig vorige week de eerste box gehad, daarna even stopgezet, maar volgende week krijg ik weer een box. Ik vind het een goede oplossing, en perfect voor een a-creatief persoon als ik als het aankomt op avondeten ...

17. beebj

beebj Niet meer actief

Hier ook een week geprobeerd. Beviel mij heel erg en vond het ook echt heel leuk om te doen! Alleen heb ik het idee dat het duurder is... Hoe denken jullie hier over? Ik had voor 3 dagen voor twee personen, zodat ik ook nog zelf kon kiezen wat we zouden gaan eten. Maar ons dochtertje is nu 8 maanden en weet niet goed of zij dan met ons mee kan eten zeg maar. En of we dan nog genoeg hebben aan een box voor 2 personen. Zit dus nog steeds in dubio of ik het zal oppakken ja of te nee.

18. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    beebj. Ik heb ook de box voor 3 dagen voor 2 personen. Nu eet mijn dochter best veel, maar alles wat ik overhoud dat vries ik in als avondeten die ze dan naar het kdv meeneemt. Ideaal! En ik vind de prijs best goed. Het is biologisch en alle ingrediënten zitten erbij, tot aan de kruiden aan toe ;)

19. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

1 dec 2014
    7.394
    5.298
    113
    Met jonge kinderen heb je echt wel voldoende aan de 2 persoonsbox. Alleen het vlees en vis kan dan weinig worden als de kids ervan houden. De groente en pasta ed zijn echt 2 flinke porties. Met een dochter van 8 maanden lijkt het me prima te doen.

Qua prijs ligt het denk ik ook wat je normaal doet bij de boodschappen, die doet mijn man meestal en die let niet echt op de prijs, dus ik denk dat we vaak zelf evenveel kwijt zijn. Kwalitatief vind ik hellofresh vrij goed met de ingredienten, veel beter dan de ah in ieder geval met vlees en vis, meer keurslagerkwaliteit, daar betaal je natuurlijk ook wat meer. Maar als je gewend bent om kiloknallers te kopen bij de c1000, dan is hellofresh wel duur ja. Je hebt ook de optie om maar afentoe een box te doen, dan maakt het geld ook wat minder uit natuurlijk.

Ga even de box van volgende week aanzetten denk ik ;)

20. Jingle

Jingle Fanatiek lid

14 nov 2008
    1.200
    235
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Wij hebben sinds kort ook de hello fresh boxen. Vind het wel handig dat ik niet zelf hoef na te denken over tenminste 3 van de 7 dagen over wat we gaan eten.

Verder is de box voor 2 personen meer dan genoeg dat mijn zoontje ook makkelijk mee kan eten.

Ik heb ook nog een kortingscode voor 20 euro korting op een box bij minimale afname van 2 boxen. Bij interesse moet je me even een pb sturen.

Deel Deze Pagina