hello fresh

Discussie in 'De lounge' gestart door Tese, 19 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sun01

Sun01 Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.029
    227
    63
    Ik wil het wel gaan proberen! Maar ik heb net alle week boodschappen binnen dus denk dat ik me er volgende week Aan ga wagen!
    Blijft alles dan ook lang goed? Want stel je laat het op zondag komen en het is voor ma-di-woe bedoelt?

2. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij deden het ook en waren er super tevreden over!

3. Catootje80

Catootje80 Bekend lid

30 aug 2014
    711
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er staat overal een houdbaarheidsdatum op en de recepten staan in de volgorde van (wanneer) eten, zodat het niet over datum kan gaan zeg maar. Gewoon beetje aan die volgorde houden en er is niks aan de hand :D

4. Loenie

Loenie Actief lid

27 okt 2014
    479
    0
    16
    Het is niet volledig biologisch hoor. Volgens mij vaker niet dan wel. Wat ik ook wel zonde vind is dat sommige producten van ver komen. Laatst had ik bijvoorbeeld verse koriander uit Kenia. Ik weet niet hoor, vraag me dan wel af; is er echt geen koriander dichterbij te vinden?

Qua houdbaarheid heb ik ook geen klachten. Vlees of vis vries ik wel in als ik dat niet gelijk dezelfde of volgende dag ga eten, maar de groenten blijven in principe goed. Heb ook wel eens een rotte ui gehad of sla wat een beetje slap was, maar goed, als ik het zelf koop gebeurt dat ook wel eens.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Bedankt voor de reacties. We gaan begon mei op vakantie en daarna ga ik het proberen. Als iemand een kortingscode heeft voor mij wil je me dan een pb sturen?

6. beebj

beebj Niet meer actief

Tnx voor de adviezen! Alleen doe ik altijd 1x per week boodschappen bij de Jumbo en let heel goed op de prijzen. Ook groot verpakkingen enz. Dus of het dan voordeliger is... Geen idee

Deel Deze Pagina