Hello fresh

Discussie in 'De lounge' gestart door LizMe, 4 jun 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Hallo,

Wij gaan een verbouwing in en moeten een tijdje boven koken met een paar simpele pitjes en een airfryer.
    Nu wil ik het mezelf wat makkelijker maken door makkelijke gerechten via hello fresh te bestellen.
    Heeft er iemand nog een probeer code of iets? of via een andere aanbieder?

Bedankt voor het meedenken :)

2. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.133
    8.867
    113
    Juist als je weinig ‘kookvoorzieningen’ hebt, zou ik niet snel voor Hello Fresh gaan… :oops: Maar ik heb vast wel ergens een code, zal even zoeken.

[edit]Kan geloof ik alleen via de mail?

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.043
    17.011
    113
    Eens, zou ik niet doen.
    Ik kook al een aantal jaar vrijwel elke week meerdere dagen met HF en het zijn doorgaans maaltijden waar je best wat kookgerei/kookpitten/overige kookspullen voor nodig hebt.

Ik zou dan voor iets als Factormeals gaan, dat is een zusje van HelloFresh, met kant&klare maaltijden.

nizzie86 vindt dit leuk.
  4. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Aaah wat zonde. Ik dacht als ik dan de makkelijke binnen 15 min op tafel doe heb ik vast niet zoveel nodig. Ik ga eens kijken naar die factor meals.

5. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.628
    5.656
    113
    Of de verspakketten van de ah. Vaak al gesneden ook. Ik heb regelmatig hf en je hebt wel makkelijke gerechten dus kan wel hoor.

6. Prettykitty

Prettykitty Fanatiek lid

22 dec 2016
    4.773
    3.116
    113
    Vrouw
    Ik vind Hello Fresh echt top, alleen je hebt echt 10000 pannen nodig per recept. Echt overdreven veel haha :roflmao:

Ik zou voor iets anders gaan. :p

NiVa0230, LizMe en Nellie4 vinden dit leuk.
  7. mariska165

mariska165 Fanatiek lid

4 jan 2009
    4.106
    624
    113
    groningen
    Hier ook af en toe hello fresh. Dan heb ik een snelle maaltijd ca 15 a 20 min. Maar voor ik alles gesneden heb ben ik al een half uur kwijt. Prima als je de tijd hebt. Maar lastig als het even snel moet. Dus idd zou voor een andere optie gaan

Sado vindt dit leuk.
  8. Nellie4

Nellie4 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.873
    7.937
    113
    Hier ook een HF fan, maar helaas niet aan te raden voor een geïmproviseerde keuken. AH heeft veel makkelijke recepten op hun site staan vind ik.

9. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    Ik zou een slowcooker aanschaffen. Dat is zo handig als je weinig kookgelegenheid hebt.

Sado vindt dit leuk.
  10. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.174
    4.485
    113
    Eens met de andere dames. wij hebben hello fresh gehad en nu green chef, maar het is echt veel snijwerk, je hebt altijd nog extra dingen nodig zoals balsamico azijn, een bouillonblokje, mosterd etc.. en helemaal veel pannen en potten, en benodigdheden,staafmixer/blender.
    wij gaan in oktober onze keuken verbouwen, ik denk dat ik het juist die hele periode niet ga gebruiken.

11. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.747
    113
    Vrouw
    Ik heb 3 gratis boxen, pp 1 box, of 120 korting op de eerste 8 (per mail, voor wie wil). Het ligt aan de gerechten of je veel potten en pannen nodig hebt. Dus welke je gekozen hebt even de bereidingswijze na kijken.
    Gebruik het al jaren. Ben hartstikke tevreden. Je hebt wel je basics nodig, basalmico, zout peper, boulion, honing mosterd, azijn, olifolie.

12. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Als iemand nog nooit HF heeft gehad of al meer dan een jaar heeft opgezegd heb ik ook nog een code voor eerste box gratis en dan 3x 10 euro korting.

Ik vond het allemaal wel meevallen. Had hem vorige week voor het eerst (en laatst, niets voor ons). Ik vond juist bij veel recepten dat ze zijn van het: snij de groenten en mik het in de oven en kook er een graansoort bij, kan ook zijn dat ik dat toevallig zo gekozen had. Je kan de recepten en bereidingswijze al inzien dus je kunt ook een beetje slim uitzoeken. En als ik ingrediënten in de supermarkt koop moet ik ook nog snijden. Het haalt vooral een stukje mentale load weg om te moeten bedenken wat je gaat koken.

Asil vindt dit leuk.
  13. Gloveforever

Gloveforever Actief lid

21 nov 2022
    182
    218
    43
    Vrouw
    Ik sluit mij aan bij de rest, HF fan maar gruwelijk irritant qua snijwerk en hoeveelheid pannen en andere gerei die je nodig hebt.

Wij hebben vorig jaar in de verbouwing gezeten en toen was de Skottelbraai een uitkomst. Ik maakte eenvoudige gerechten daarin en dan een pan met water koken op het elektrische fornuis van de noodkeuken. Hebben we toch ruim een maand moeten doen en het is gelukt

Nellie4 vindt dit leuk.
  14. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    @Asil Mag ik je pb doen voor een gratis box? ga ik er eentje proberen volgende week kijken of ik de makkelijke eruit kan kiezen of het een optie is. Anders ga ik naar iets anders kijken.
    Bedankt allemaal voor de meningen :)! Vers pakketten vond ik ook slim idee :)

15. Asil

Asil VIP lid

14 nov 2018
    10.147
    9.747
    113
    Vrouw
    Zeker

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.230
    6.091
    113
    Ik zou ook inderdaad eerder zeggen ‘uitgekookt’ ipv hellofresh. Gezonde afhaalmaaltijden, ten minste zo adverteren ze het. Geen ervaring overigens, maar misschien iemand anders hier wel :)

17. Kukido

Kukido Fanatiek lid

16 jun 2016
    2.365
    2.962
    113
    Mijn moeder heeft wel eens "Uitgekookt" gehad, nadat ze in het ziekenhuis had gelegen. Zij vond het wel smakelijke maaltijden. Nu gebruikt wel eens kant-en-klaar maaltijden van een boerderijwinkel hier uit de buurt. Wel duurder, maar ook heel lekker en vers bereid.

18. Suzy85

Suzy85 Fanatiek lid

16 apr 2016
    2.364
    2.822
    113
    Informatiebeveiliging
    Provincie Utrecht
    Wij zitten momenteel in een verbouwing (3 maanden nu, en nog 3 weken te gaan). We kamperen ook boven in eigen huis. Ik heb zo’n 2-pits elektrisch kookplaatje, een los oventje en een multicooker en dan kun je het meeste wel maken. Wat me onwijs tegenvalt, is dat je een aanrecht op hoogte snel mist en snijden dus echt een klerewerk is. Of je zit en alles gaat heel langzaam of je staat en krijgt mega rugpijn. Ik zou dus niet voor HF gaan nu, want dan heb je snijwerk in t kwadraat. Wij kiezen voor veel makkelijke maaltijden (aardappels kook ik in de pressurecooker en dan alleen groenten in een pannetje koken, of spaghetti, of rijst met een wokpan van groenten, wraps met een vulling waar ik niets zelf voor hoef te snijden). En als ik echt makkelijk wil doen, dat is zo’n 2 keer per week, dan neem ik gesneden verspakketten van AH of Jumbo en hoef ik alleen dingen conform beschrijving in een pan te mikken.

LizMe vindt dit leuk.
  19. LizMe

LizMe Fanatiek lid

7 aug 2016
    3.864
    2.548
    113
    Super bedankt voor je reactie. Hier heb ik echt wat aan :)

Suzy85 vindt dit leuk.
  20. Cornflake

Cornflake Fanatiek lid

12 jul 2023
    1.284
    1.307
    113
    Vrouw
    En veel snijden altijd :roflmao:

Prettykitty vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina