Belle en het beest is altijd mijn favoriet geweest. Ik denk die film uit mn hoofd. Verder zijn bijna alle Disney klassiekers wel leuk eigenlijk
Zo veel De Aristokatten. De Kleine Zeemeermin. Frank en Frey. Dombo. Robin Hood. Merlijn de Tovenaar. Prinses en de kikker. Frozen.
Sowieso nooit een sequel... waardeloos zonder uitzondering (voor de kids misschien nog leuk) Voor mij de beste Disney ooit: Jungle Book maar ik heb heel erg kunnen lachen om Hercules, Alladin en The Incredibles (met Pixar). Frozen is mijn favoriet van het moment. We hebben ze (bijna) allemaal dus we genieten elke dag wel van Disney
Oeh, wat een moeilijke vraag Ik denk toch alladin, maar Robin Hood vind ik ook echt fantastisch. Moet zeggen dat bij die 2 films ook wel echt de Nederlandse uitvoeringen favoriet zijn. De muziek uit Frozen en Hercules vind ik dan weer echt heel leuk...
Ja, dat is een goeie.. sommige films zijn in het Nederlands bijna niet te doen.. Hercules is alleen leuk in het Engels en dat geldt eigenlijk ook voor Alladin..