hoi, Tijdens het zappen heb ik laatst een tijdje naar een docu zitten kijken over een meisje wat echt heel klein bleef. Ze droeg poppenkleertjes. Ze ging met haar ouders naar Amerika om een conferentie bij te wonen. Een vriendin wil deze docu ook graag zien. (Heeft een kindje wat niet goed groeit, maar we kunnen er op internet niets over vinden.) Iemand enig idee, welke zender, dag en titel? Alvast bedankt, Moniek
Misschien bedoel je dit meisje? Kenadie Jourdin Bromley, die in de film een vogelmeisje speelt. Ze is 76 centimeter lang, en vierenhalve 4,5 kilo zwaar. Dat ze zo klein is komt door de primordiale dwerggroei. Durf je alleen niet te zeggen wanneer die docu was. Ik heb enige jaren geleden al een docu over haar gezien; erg indrukwekkend!
Hoi Duveltje Bedankt voor je reactie. Over dit meisje had ik ook wel eens wat gelezen, maar ze is niet het meisje uit de docu van laatst! Ik denk het op RTL5 of NET5 was. Iemand anders die het toevallig gezien heeft?
Bij uitzending gemist kijken miss vindt je daar wat? Deze misschien? Reportage - Hayley, het meisje van 96 jaar oud - 14-3-2011 - TVblik
Ik ken de docu idd ook. Het was net een porseleinen popetje. Je moest goed kijken of ze nou een "echt"meisje was of een pop Volgens mij is zij ook bij jensen gekomen. Heb net ook even voor je op internet gekeken maar kan er ook niks over vinden
Het was dit meisje toch?? Kan alleen de documentaire niet meer vinden. The tiniest girl in the world: Charlotte Garside who has rare dwarfism | Mail Online