hello

Discussion in 'Even voorstellen' started by sloep, Jul 26, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sloep

sloep Lid

Jul 26, 2010
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben nieuw op het forum. ik ben 28 jaar en zo'n 3 maanden nu bezig met zwanger worden. Heb altijd een regelmatige cyclus van 24 dagen... Maar nu komt het.... Had afgelopen zondag ongesteld moeten worden, zaterdag waren ook alle voortekenen er, zere borsten, buikpijn, hoofdpijn, dus het kon niet missen.. Zondag ochtend rond een uurtje of 10 had ik licht roze bloedverlies maar rond een uurtje of 12 was het allemaal weer weg. Ook vandaag, maandag, is het nog niet terug gekomen.... Vandaag een clear blue test gedaan en die was negatief dus geen kruisje...Ik vind het zo raar dat mijn ongesteldheid niet komt omdat ik wel de echte voortekenen heb gehad net zoals anders....
    pfff.... wat een spanning...

herkennen anderen een altijd regelmatige cyclus in ineens en verstoorde cyclus..of toch wel zwanger???

2. Mentos

Mentos Actief lid

Jul 12, 2010
    294
    0
    0
    Verpleegkundige
    België
    Heyz!

Kan je jammer genoeg niet helpen maar kvind het wel allemaal wel heel spannend voor jou! Zeker omdat je altijd netjes je cyclus aanhoudt...
    Zal voor je duimen!

Liefs xxx

3. ingef

ingef VIP lid

Aug 30, 2009
    5,619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hallo meid en welkom hier. Lastig he? als je cyclus zo raar doet... misschien een langere cyclus doordat je onbewust graag een kindje wil? bij mij was dat soms wel eens het geval en na een nega test werd ik dan snel ongesteld... net of gaf ik de hoop op en dan kwam de menstruatie... hoop natuurlijk voor je dat je snel zwanger mag zijn!

4. pamsie

pamsie VIP lid

Jan 10, 2009
    8,086
    0
    0
    pedagogisch medewerker (kinderopvang)
    lelystad
    welkom

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

6. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Welkom, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid en is jullie snel een wondertje gegund!

7. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Welkom!:)

8. Starry

Starry VIP lid

Sep 6, 2007
    6,101
    623
    113
    Female
    Rotterdam
    Welkom hier en succes met zwanger worden.

Share This Page