Heey allemaal, Na lange tijd 'gewoon' mee gelezen te hebben, heb ik toch maar een account aangemaakt. Wat te vertellen over mezelf.. Ik ben een jonge meid van 21 en heb al heel lang een kinderwens. Ik heb heel even het geluk mogen ervaren om een kleine te voelen groeien in mijn 'buik'. Maar na 4 weken en 2 dagen ging het mis en kreeg ik een miskraam. Dat was op 14 November. De afgelopen tijd is een heel intense periode geweest (en is nog steeds), vooral ook omdat ik vanaf het begin zo goed voelde dat ik zwanger was en hij voor mij echt mijn kindje was en zal blijven. Het heeft mij best veel geholpen om hier dingen te lezen van mensen die hetzelfde doorgaan. Het onbegrip is ook wel heel herkenbaar (reacties als: 'had je maar niet zo vroeg moeten testen'.. alsof er dan opeens niks geleefd zou hebben) Ik hoop hier nog veel te kunnen lezen en misschien uiteindelijk wel contact te krijgen met andere jonge (bijna) moeders. Als jullie vragen hebben, stel ze gerust hoor Groetjes, Buikje0
Hoi welkom hier! Mijn kinderwens kwam toen ik 20 was, mooie leeftijd hoor 21 om te beginnen Wat betreft je miskraam, veel mensen weten niet hoe dat is. Misschien kan je je ei een beetje kwijt in het miskraam gedeelte. Het is en blijft moeilijk dat een gewenste zwangerschap mis gaat. Hopelijk mag je gauw weer positief testen, en dan van een plakkertje he..
Bedankt allebei! Ja klopt, ik vind het zelf ook een mooie leeftijd om te beginnen, als je er aan toe bent. Oh, zie net dat jij ook een kindje bent verloren.. zo pril vond ik het al erg heftig, zie dat het bij jou in een vrij gebeurd is En ik hoop idd ook dat ik snel weer positief mag testen. Als het goed is komt mijn eitje er i.i.g. weer bijna aan.