Na een tijdje alleen maar 'stiekem' te hebben meegelezen: hier ben ik :)

Discussion in 'Even voorstellen' started by Jaq83, Oct 31, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jaq83

Jaq83 Lid

Oct 31, 2013
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ik ben 'Jaq', 30 jaar oud en nu 4 weken en 5 dagen in verwachting.
    Na twee miskramen, de eerste ruim 3 jaar geleden (tussen week 5 en 6 in) en de tweede afgelopen zomer (heel vroeg, nog voor NOD), ben ik weer zwanger.
    Dit is de eerste keer dat ik écht écht zwanger ben, zo voelt het voor mij in ieder geval. De eerste keer was het niet gepland, ik gebruikte anti-conceptie en werd me er pas echt goed bewust van toen ik de miskraam kreeg. De tweede keer had ik dezelfde symptomen als de eerste keer en toen ik ineens heel ziek werd en bloed verloor een paar dagen voor mijn nod (ik heb een zeer regelmatige cyclus) wist ik genoeg.

Voor mij zou het dus mijn eerste kindje worden (als het allemaal goed gaat). Mijn vriend heeft al een zoon van 10 jaar oud uit een eerdere relatie.

Heeeel erg blij ben ik. Maar tegelijkertijd heel erg onzeker en bang. het verdriet van de vorige miskramen is er nog steeds. Ik besef het ook niet, vind het een heel gek idee 'ik, zwanger'.
    Na 5 positieve tests in 2,5 dag moet ik alleen toegeven dat ontkennen niet veel zin meer heeft :)

Dus:
    Hoi! Hopelijk krijgen we het gezellig samen en kunnen we ervaringen delen :)

2. EnKay

EnKay Actief lid

Oct 3, 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    welkom en gefeliciteerd! :)

3. Jaq83

Jaq83 Lid

Oct 31, 2013