Hello !!

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Redhead82, 29 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead82

Redhead82 Lid

29 jan 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben dus Redhead82, 32 jaar, ik lees al geregeld mee in oude onderwerpen. Mijn man en ik proberen nu ongeveer 3,5 jaar zwanger te worden, helaas tot op heden nog zonder resultaat. Doordat ik naast mijn werk een opleiding volg, hadden we zo iets van, we zien wel hoe loopt, lukt het helemaal top, zo niet dan gaan we tegen het eind van de opleiding wel hulp zoeken. Echter kwam e.e.a. bij de huisarts te sprake en deze adviseerde toch maar eens verder te gaan kijken. Nu heb ik aardig wat overgewicht, hierdoor had ik ook wel verwacht dat ik moeilijker zwanger zou kunnen raken maar de huisarts dacht daar anders over. Afspraak bij fertiliteitscentrum Zwolle, in de afspraakbevestiging werd duidelijk vermeld dat bij een bmi van 35 er eerst afgevallen moest worden, er dus toch maar voor gekozen om een verwijzing naar de obesitaspoli aan te vragen. Ik heb daar een traject van 9 maanden gevolgd, helaas zonder (blijvend) resultaat. Aangezien de kinderwens zo groot is en alleen maar lijkt te groeien, werd er een maagverkleining ter sprake, hier sta ik nu voor op de wachtlijst. Echter de afgelopen maanden veranderde mijn cyclus, veel meer pijn, kortere menstruatie. Aangezien ik voor de maagverkleining weer aan de anti conceptie moet en twee jaar lang niet zwanger mag worden wilde ik toch, voordat ik de prikpil weer zou laten zetten het laten controleren. Afspraak bij fertiliteitsarts, zij gaf aan dat het over twee jaar wel eens te laat kon zijn, aangezien bij ons in de familie regelmatig voorkomt dat mensen vervroegd in de overgang gaan dus ze zou met haar team overleggen of ze een uitzondering wilde maken, daar was nog een onderzoek voor nodig namelijk bloedonderzoek en een AFC echo. Dit vandaag laten doen en nu wachten op de uitslag!!! Zo een heel verhaal!! Komt neer op "ik ben redhead en wil zwanger worden" :D

2. Asuka

Asuka Niet meer actief

Welkom Readhead! Wat fantastisch dat ze een uitzondering maken voor je. :) Wij hebben in de familie ook een vervroegde overgang. Maar ik ben nog aan de jonge kant. Hoop dat ze voor mijn bmi ook een uitzondering willen maken mocht dat ooit nodig zijn!

Ik gun het van harte dat je binnenkort mag genieten van een positieve test. :)

3. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Welkom op het forum en wat er verhaal zeg. :( Heel veel succes de komende tijd.

Deel Deze Pagina