Hellofresh

Discussion in 'De lounge' started by mamaSuusenTessa, Aug 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

Oct 8, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Wie maakt er ook gebruik van de hellofreshbox?
    Ik vind het helemaal geweldig,hoef nooit meer te bedenken wat we zullen eten.
    Mocht je interesse hebben,
    stuur me dan een berichtje voor de kortingscode van €20.
    Je kan het gewoon eenmalig proberen.

2. danip

danip Niet meer actief

Vind het wel ontzettend duur! Dan haal ik mijn eigen groentes liever, op de markt en bij de toko ben ik voor een kwart van dit bedrag klaar! :$

3. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

Oct 8, 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Is inderdaad goedkoper als je alles zelf haalt,
    maar ik heb daar de tijd niet voor.
    En het gemakkelijke is dat je zo nog eens wat maakt wat je niet wekelijks eet.

4. danip

danip Niet meer actief

Nee het concept is natuurlijk wel super! Als je het makkelijk kunt betalen en veel werkt bv dan snap ik het wel hoor. Daarom keek ik ook even, maar ik schrok echt van de prijs! Hier is ook een supermarkt die dit doet trouwens. Dan krijg je een kratje met verse groenten en fruit met recepten er bij. Dat haal je dan in de supermarkt op, en dat valt qua prijs enorm mee vergeleken met dit.

Maar ik moet toch sowieso om boodschappen, dus dan loop ik toch snel nog over de markt, en dan heb ik voor een hele week alles vers incl fruit voor 7,50 :) En als dat qua tijd niet lukt dan maakt het qua tijd al helemaal niks meer uit om het in de supermarkt met de rest van je boodschappen mee te nemen.

5. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Zo wat een geld. Voor 3 maaltijden voor 2 personen ben je 39 euro kwijt. Dat is voor drie dagen met ons gezin 78 euro. Dat keer 2 voor bijna een week is 156 euro alleen avond eten.

6. Merryl

Merryl Fanatiek lid

Jun 25, 2012
    4,368
    192
    63
    Bestellen op ah.nl scheelt een hoop dan.

7. knor

knor Fanatiek lid

Mar 4, 2007
    2,392
    0
    0
    Groningen
    Het is wel een goede uitvinding maar ik vind het veeeeel te duur! Hier niet dus.
    Heb ook geen hekel aan boodschappen doen en ik heb er ook tijd voor, dat scheelt.

8. vlavlip83

vlavlip83 Bekend lid

Jul 31, 2010
    795
    13
    18
    Gouda
    Ik doe het ook, maar dan 1x in de maand voor de leuk!
    Bedenk wel dat je emt de kortingscode minimaal 2 boxen moet bestellen.

9. Mamak

Mamak Fanatiek lid

Jun 8, 2008
    3,424
    48
    48
    thuis
    Dat is niet waar... als je voor 4 personen besteld is het veeeeel goedkoper.. kijk maar eens :)

Share This Page