HelloFresh

Discussion in 'De lounge' started by Strijkkraal, Jan 19, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    ... wie doet dat ook?

Ik krijg a.s. zondag mijn eerste box, omdat na mijn operatie, ik gezonder wil gaan eten. En aangezien ik echt a-creatief ben qua eten, leek me dit nou eens een geweldige oplossing (manlief weer niet, want ik heb het aan de deur gekocht en dan is het per definitie gelul ;):x).

Wat zijn jullie ervaringen?

2. JNS25

JNS25 Niet meer actief

Een collega van mij is er heel enthousiast over.

3. klarinet

klarinet Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    2,985
    132
    63
    Praktijkondersteuner somatiek
    Zuid limburg
    Goed! Ik ben er wel een tijdje mee gestopt, echter wilde ik volgende week ook weer gaan bestellen. Wij eten gevarieerder en meer groenten met Hello Fresh.
    Je moet wel openstaan voor nieuwe gerechten!
    Veel succes!

4. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Ik heb hem nu twee weken en ik ben ook heel enthousiast. Lekkere, gevarieerde maaltijden en ook nog eens makkelijk in elkaar te 'flansen'.

Ik vind het vooral leuk omdat het maaltijden zijn waar je zelf niet zo makkelijk opkomt om te maken :) en dan toch gezond en lekker.

Anyhow... Ik ben fan!

5. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Ja toch? Dat was ook mijn idee. Ik sta heel open voor nieuwe gerechten, ik loop altijd zo te hannesen in de super, dat ik altijd met het geijkte thuiskom. En ik wilde wat anders ...

Ik liet manlief het menu voor volgende week zien, en dat ziet er echt onwijs lekker uit.

6. woezeltje1

woezeltje1 Fanatiek lid

Jan 17, 2011
    2,031
    0
    36
    als wij het druk hebben dan bestellen wij een box,
    we zijn er blij mee elke keer weer

7. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Hier ook tevreden, ik ben niet de makkelijkste eter, dus ik zet standaard alle boxen uit en dan bekijk ik elke week de recepten van de volgende box. Als ze me aanstaan, zet ik de box aan, soms de drie maaltijden, soms de vijfmaaltijden en soms de veggiebox. Ik vind het ideaal dat het zo flexibel is en dat je vantevoren precies weet wat er in zit. De maaltijden zijn simpel, maar de ingredienten zijn echt supervers en goed.

8. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

Apr 11, 2008
    10,680
    3,692
    113
    Kan je alles goed voor een aantal dagen bewaren? Niet dat de groente halverwege de week verlept is ofzo??

9. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Ik hoor heel veel positieve geluiden uit mijn omgeving (lekker afwisselend, makkelijk te doen, niet na te denken over 7 maaltijden in de week maar nog over 2 etc), maar ik vind het zelf te duur.

10. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

Apr 29, 2011
    3,304
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik ben 1 van de weinigen hier die het echt vreselijk vond!
    Ik dacht dat het me van mijn aversie tegen koken zou afhelpen, maar integendeel. Aan het eind van de week lag mijn hele koelkast vol met half bedorven produkten en baalde ik alleen maar van het geld dat ik weer weggegooid had.
    Wij zijn duidelijk van het slag "klassieke yup". Kinderloos en te lange dagen werken. Dan heb je gewoon echt geen zin om te koken, ook al wordt het thuisgebracht.
    Wij halen heel veel traiteur en biologische afhaal en laten veel eten bezorgen. Dat zal wel overgaan als zodra we ouders worden :cool:

MAAR: het concept zelf is natuurlijk prima. ALS je van koken houdt ;)

11. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113
    Je krijgt een boekje met de volgorde je kan aanhouden i.v.m. houdbaarheid.

H

12. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

Jan 3, 2015
    1,620
    43
    48
    Wij hebben er ook al een aantal keer naar gekeken, nog nooit besteld. Ook om deze reden ^^

Vinden jullie het ook niet te duur?

13. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik ben ook benieuwd, is het net zo duur als de supermarkt of ben je in de appie minder kwijt voor hetzelfde spul?

14. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    Het is niet biologisch en zeker niet regionaal wat er in zo'n box, heeft dezelfde leverancier als zalando.

Ik werk bij iemand die hetzelfde doet, alles bio en regionaal, maar dan wel alleen omg Arnhem ;)

15. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Oh! Wie wat waar? Dat wil ik! Woon in Elst, is het daar ook?

16. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

Oct 24, 2013
    1,568
    455
    83
    Ik heb het ook een paar weken gedaan en ben heel snel gestopt. Leuke recepten, maar de smaak was niet echt geweldig. Wij vonden het erg flauw.
    En ik was zeker meer tijd kwijt dan de gezegde half uur per maaltijd (ging meer richting een uur). Daarbij kan ik de producten veel goedkoper zelf kopen.
    Dus nee, voor mij geen Hello Fresh meer.

17. Warboel

Warboel Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,541
    625
    113

Leverancier?

Investeerder bedoel je?
    En logisch dat niet alles regionaal is. Sommige producten groeien hier in de winter niet. Ook logisch in mijn ogen,
    maar ik ben sowieso geen bio-fanaat.

18. MamavanLieverd

MamavanLieverd VIP lid

Dec 1, 2014
    7,394
    5,298
    113
    Wij hebben nog nooit verlepte groenten gehad in ieder geval, alles is hartstikke vers elke keer. Mijn man doet meestal de boodschappen en die let er niet echt op wat dingen kosten, dus wij zijn bij de ah ook niet heel goedkoop uit :D. Het is wel wat duurder, maar vlees en vis is visboer en slager kwaliteit, veel beter dan bij de ah (ben zelf niet kapot van wat er in de super ligt).
    Wel jammer idd dat niet alles biologisch is, sommige dingen wel, maar is bij de inkoop niet het eerste waar ze naar kijken, daar zijn ze ook heel duidelijk over op de website, ze kijken vooral naar versheid en kwaliteit volgens de website.
    Bij de biologische pakketten die ik ken, weet je niet vantevoren alle ingredienten, en aangezien ik dus geen alleseter ben, is dat voor mij geen goede keuze. Als er een biologische optie zou zijn die verder hetzelfde zou werken als hellofresh, zou ik het heel snel uitproberen....
    Als je echt heel erg op de centen moet letten, is het waarschijnlijk te duur, maar als je normaal daar bij het boodschappen doen niet zo op let, valt het heel erg mee. En het hoeft niet elke week he, je kunt zo lang pauze nemen tussendoor als je wilt.

19. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

Jun 21, 2013
    2,006
    0
    0
    Als ik de producten zelf haal ben ik goedkoper uit.. Zoek zelf wel een gezond recept op internet of uit een kookboek ;) heb ik het voor de helft vd prijs :)

20. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Wij zijn er mee gestopt omdat er toch vaak 2 a 3 recepten zijn die we niet zo lekker vinden. Zoals de gnocchi vinden wij nooit bijzonder.

Share This Page