Wie weet waar ik dit voordelig kan kopen? De bruisballen mogen ook best wat kleiner zijn want het is voor mijn dochter en die zit nog graag in het 'babybad'.
Lush heeft heerlijke bruisdingen voor in bad, en Bomb Cosmetics ook. Ik gooi ze altijd in bad, echt goddelijk.
Action? Ik heb ze hier nog nooit gezien. Toch eens beter kijken van de week....kruidvat hetzelfde verhaal
Ja action zeker doorschijnende verpakking met rozen geur ( 1,99 euro) View attachment 439425 Meteen een review erbij ( ken de blogger verder niet) Vanessa blogt: Tip: bruisballen bij Action
Jaaaa Lush... En hoe de hele badkamer er naar ruikt als je dat koopt. <3 Wel duur... En ik vind sommige dingen, zeker voor kinderen, er net uitzien als snoepjes. Dus daar zou ik wel mee oppassen.
Bodyshop. Hier twee kids met een gevoelige huid, dus niks voor ons. Badparels wil ik trouwens niet. Dan krijg je zo'n vieze rand aan het bad.
Etos. Maar pas op, mijn zoontje wilde ze ook opeten?? En hij doet nooit iets in zijn mond normaal gesproken.
Hier in BE Essenza. Hebben ze dacht ik verschillende maten. En ik dacht dat zij gelijk stonden met De Tuinen in Nederland.
Niet helemaal een antwoord op je vraag, maar bij de Hema hebben ze (volgens mij) vingerverf voor in bad. En dat is tegelijkertijd ook een soort badschuim. Vindt mijn nichtje van 3 helemaal geweldig... En volgens mij hebben ze daar nog meer van dat soort leuke dingen. (bellenblaasbadschuim, badconfetti...) En voor hele leuke prijsjes.