Ik ben kay, had me in mei in geschreven, maar daarna helaamaal de site vergeten. Ik ben al vanaf mei gestopt met de pil alleen helaas nog niet zwanger. Heb nu wel het gevoel dat ik zwanger ben, maar ben bang dat ik er te veel mee bezig ben. Ik moet eigenlijk vandaag ongesteld worden, ben het nog niet. Durf ook nog geen test te doen. Bang dat ik weer niet zwanger ben. Heb wel de klachten van een zwangerschap. Misselijk, maar meestal na het eten maakt niet uit of het ochtend of avond is, heb pijnlijke borsten en moet vaker naar de wc. Mijn man gaf ook aan dat mijn borsten anders aan voelen. Dus we blijven hopen. Vind het wel allemaal spannend. Woensdag gaan we een test doen aangezien we dan samen vrij hebben als ik dan nog niet ongesteld ben. Als ik op internet ga kijken kan ik ook schijnzwanger zijn heeft iemand daar ervaring mee?
Welkom hier! Je hoort vaker dat als je er te veel mee bezig bent, het juist niet lukt. Bij onze eerste heeft het 13 maanden geduurd, elke maand weer een teleurstelling. Toen ik me er bij neer had gelegd en op het punt stond een afspraak bij de gyn te maken, bleek ik zwanger... Hoop voor je dat het snel raak is!
Welkom! Hoop voor je dat je toch de moed kan vinden om een testje te doen als je nog niet ongi bent geworden. Dat is toch de enige manier om duidelijkheid te krijgen...
Dankje voor jullie reactie's. Ik denk ook dat ik er teveel mee bezig ben maar hoop dat ik het snel los kan laten. Is best moeilijk als iedereen om je heen zwanger wordt. We gaan straks nog een testje doen kan niet wachten.