Hellp erg ongerust

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door mvtweewondertje, 24 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvtweewondertje

17 okt 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede morgen me eerste Dag laatste menstruatie is op of rond 5 juni geweest. Heb Daarvoor een erg onregelmatige coccus gehad.
    Op 12 juli heb ik echter positief getest en op 15 juli heb een in digitale clear blue test gedaan die toen aangaf 2-3 weken
    Gister bij verloskundige geweest. En echo gehad zie bijlage
    Gister weer getest met digitale clear blue en geeft nog. Steeds 2-3 weken aan .

Me verloskundige zij het kan vriezen of het kan dooien. Waarmee moet ik rekening houden zou graag jullie mening willen horen of dit kan kloppen bij het termijn dat ik zwanger ben (ergens in de 5 ) weken

Groetjes een. Ongeruste mama

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,7 KB
      Weergaven:
      7
  2. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Voor 5wk vind ik het een mooie echo!
    Ik had met 6.3 weken deze echo,en dat is al erg vroeg.

3. mvtweewondertje

17 okt 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik maak me gewoon echt veel zorgen. Want kan bijna niet geloven dat ik zo positief getest heb met 3 weken zwangerschap Pff voor me gevoel is dit zo slopend :(

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Het kan alle kanten op,maar dat kan het altijd;)
    Stress is ook niet goed voor de groei van het vruchtje,dus probeer positief te blijven.
    Ik lees wel vaker zulke verhalen als deze met een goed afloop;)
    Mss maak je snel hcg aan en waren je testen daarom zo duidelijk,of het vruchtje heeft een groei stop gehad...komt ook wel eens voor.
    Succes met afwachten meid!

5. scrat

scrat Niet meer actief

Ga aub niet af op de uitslag van clear blue.
    Volgens mijn vk zijn ze leuk te doen, maar moet je er geen waarde aan hechten. Het HCG kan best schommelen.
    Verder hoop ik dat het goed blijft gaan en wens ik je veel geluk!

6. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Als je 5 weken bent, is dat een pracht van een echo. Ik had ook enkel een dooierzakje en onze spruit zit nu op de opvang.

7. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Hoi ik vind et een mooie echo foto hoor😊 dit is mijne met 5 weken lijkt op die van jou alleen is die van jou wel groter image.jpg

8. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Prima echo voor 5w hoor!

Clear blue klinkt leuk, maar de termijnaanduiding is echt niet betrouwbaar hoor.

9. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    5 weken is vroeg hoor
    Ik had met 5 weken alleen een vruchtzakje en heel klein dooiertje en ben nu 7,2

Bij zoontje zelfs met 6 weken zo'n echo als jij nu hebt en die wordt nu bijna 2 dus helemaal goed gekomen ;)

10. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Deze s beter image.jpg

11. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Wat is dan het dooierzakje en welke het vruchtzakje dat snap k zo nog niet helemaal☺️

12. mvtweewondertje

17 okt 2011
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel :). Ik moet me dus voor als nog geen zorgen maken maar het is zo moeilijk vooral omdat ik anderhalve week geleden al positief testen en ik nu pas 5 weken ben :(

13. ysa81

ysa81 Actief lid

1 dec 2013
    119
    0
    0
    Ik heb met 3 weken pos getest op de eerste echo zagen ze niks alleen verdikt slijm vlies dus sta was met net 4 weken en de echo boven is met 5 weken dus het kan heb ook te vroeg getest succes!'

14. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.468
    4.920
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Het vruchtzakje is de hele zwarte vlek die je ziet. Als je goed kijkt zie je er een cirkel/ring in zitten. Die vult bij jou het vruchtzakje nog bijna helemaal. Dit is het dooierzakje. De eerste weken voedt een embryo zich daaruit.

Deel Deze Pagina