Ik heb vanmiddag getest, hij was negatief, maar toch heb ik behoorlijke gevoelige eierstokken. Ik heb hem uit de houder gehaald, en zag toen wel een 2e vage streepje.Op zich mag je hier geloof ik niet naar kijken,maar zou dat wat zeggen? Morgen ga ik weer testen, ik zou volgens gemiddelde berekening vrijdag beginnen, maar omdat ik m'n eierstokken zo goed voel, ben ik vandaag al begonnen. Op de foto is het onduidelijk te zien, hij was vanmiddag duidelijker, maar nu behoorlijk vaag.
Natuurlijk wil ik reageren! ik zou zo nog een keer testen! dat had ik nml ook..ik had dus de 21e(de dág van mijn knaltest)om 16u getest en om 20.10 en om half 9 knalde die dus..ik had er dus 4 uur tussen zitten... Die van 16u, die test, was ook wel donker maar knalde nog niet super ofzo.. Succes en laat je het even weten? Groetjes, MG
Bedankt voor je rea. Ik ga morgen weer testen, heb er nl 7 en daar ben ik zuinig op. Ze kosten nl 3.85 per stuk. Ik hoop dat ik niet te lang meer hoef te wachten... M'n eierstokken zijn echt aan beide kanten gevoelig! ik heb nu een spijkerbroek aan die zit me helemaal niet fijn. Tuurlijk laat ik het weten, test is best vaag he?
Helaas weet ik dat het ook nog wel even kan duren. Bij mij begon op dag 8 al de pijntjes (en niet licht ofzo echt al flinke eipijn) maar pas op dag 11 had ik een positieve ovulatietest. Ik bleef trouwens al die dagen ertussen dezelfde pijntjes houden en op dag 11 waren ze duidelijk nog net iets pijnlijker. Ik zie op je test nog niet echt een streepje dat er op wijst dat vanavond of morgen je wel eens een ei zou kunnen hebben, ik vond hem nog wel heel licht. Vaak zie je dat de testen een dag voor de eisprong toch al wel een duidelijker streepje hebben. Ik zou als ik jou was ook de testen van zwanger en kids bestellen, veel goedkoper en je kunt ze heel handig onder elkaar in een schriftje plakken om je ei te vinden!