leuke jurk! maar als je niet echt iets byzonders weet/wilt, kun je ook met de kleur gaan spelen/veranderen.. lijkt soms zo anders! ik vind zelf dat als je altijd kort haar hebt, moet je het niet ineens voor je bruiloft laten groeien of met kunsthaar aankomen.. past dan niet bij je denk ik.. je moet wel jezelf gaan herkennen op de fotos! (als je snapt wat ik bedoel) ik zou dus een andere kleur doen, en het kapsel gewoon ietsjes ander knippen/stylen, maar gewoon laten zien dat je een lekker kort koppie hebt
o mag best hoor. Iedereen bedankt voor de complimenten, hij past ook zo bij mij!! girl, nee precies dat vind ik dus ook, ik wil wel een kapsel dat bij mij hoort op onze dag.
wat een prachtige jurk.. en idd een sluier past hier niet bij.. ik denk dat het 2e kapsel met haarstukje dat XOXO geplaatst heeft echt mooi zal staan bij de jurk.. (ik vind dat model trouwens op Dilara van dames in de dop lijken.. alleen dan met donker haar.. )
wedding hair styles for short hair : wedding hairstyles Dit is nog de site van het kapsel met de diadeem. Ik vind je jurk trouwens supermooi! Denk dat het tweede kapsel van X0X0 (geloof ik?) daar ook super bij staat hoor! Ik denk dat het helemaal goed gaat komen!
Ik denk dat je ook iets met een bloem of diadeem moet doen, kun je niet advies vragen bij een kapper? Ik zelf heb ook niet zulk heel lang haar, ik ga vanavond mijn haar laten proefkapselen, ben benieuwd...
Ik had ook kort haar op mijn trouwdag.. (nu trouwens weer ) en had er van die strass steentjes met magneet in.. geeft een erg leuk effect, je hebt alleen wel even iemand nodig die ze er in zet.. en tip; niet te dicht bij elkaar want dan trekken de magneten elkaar aan enne.. mooie trouwjurk heb je trouwens uitgezocht! ben heel benieuwd naar het totaalplaatje straks!
Ik denk dat je het Gewoon los moet doen en misschien Diadeem in je haar of steentjes die je in je haar kan Draaien!.. Ik ga zelf volgende week Trouwen 12-05-2011 Heb lang haar maar ondanks dat toch nog extensions genomen... zodat het wat meer opvult en toch 10 Cm langer is !. Ik heb alles naar 1 kant opgestoken en dan met krullen naar beneden hangen!! en dan ook Draai steentjes in mn haar heb ook geen Sluier Succes ermee Groetjes
bedankt weer dames voor de reacties. Die steentjes zien er idd ook heel leuk uit. Ik heb weer nieuwe ideeen gekregen...