Moest daar gisteravond op bed ineens aan denken. Mijn buik is in 5 dagen tijd 4 cm gegroeid (dochter houd dat goed in de gaten ). Maar in die 5 dagen 2 dagen hoofdpijn gehad en heel futloos. Mn lijf voelde aan alsof ik griep had zeg maar, alles voelde heel zwaar en geen energie of zin om wat te doen. Nou dacht ik ineens gisteravond: heeft dat verband met elkaar, dat alle energie naar mn buik trekt ipv verdeeld over mn lijf? Het mag dan de 4e zwangerschap zijn maar sommige dingen blijven nieuw
ja klinkt logisch he? maar wist dus niet of het ook zo is haha. Moet vanmiddag naar de vk, als ik het niet vergeet vraag ik het daar ook
Aha... ik zei het hier onlangs ook dat ik me de laatste dagen af en toe erg beroerd voel. Duidzelig bij opstaan en minder energie... mijn buik is de laatste dagen zodanig gegroeid dat we hem bijna zagen groeien 😊 Kan dus wel kloppen denk ik 😏
Kan die groei niks met volle darmen, opgeblazen gevoel oid te maken hebben? Hiervoor een groeispurt gehad en mede daardoor harde buiken..
Ik heb voor een groeispurtje alleen wat lichte buikpijn en vaak last van m'n darmen (die door PDS al wat gevoeliger zijn). Een grieperig gevoel herken ik niet, maar klinkt aannemelijk
Darmen zijn hier wel gevoelig door lactose intolerantie maar dat voelt anders. Dat is echt pijn, dit was gewoon een niet-prettig gevoel, niet te omschrijven eigenlijk.
Komt me niet bekend voor maar hier heerst de griep heel erg en zo klinkt het ook wel een beetje. Zal het niet gewoon toeval zijn?
Volgens de vk was het heel goed mogelijk. Zeker als je toch al weinig energie over heb. Waarschijnlijk gewoon een teken van mn lichaam dat mn buik even meer nodig heeft en de rest maar moet wachten
Klinkt bekend, energie huishouding is bij mij niet al te best (pre burnout gehad) en mijn kaartje van de vk staat bijna vol met de opmerking "vermoeid" terwijl ijzer op perfecte waarde staat. Als die kleine door dr groeispurtjes ging, was ik daar dagen van aan t bijkomen. t Batterijtje kan maar 1x energie uitgeven en zij heeft t harder nodig, dus legde me er maar bij neer. Maar goed, dat is bij mij het geval bij een ander kan t toch weer een andere reden zijn.