hier nog een restaurant vraagje... wij hebben 31 maart ons halfjaarlijks familie etentje. (grote groep van ongeveer 30 man kan ook meer zijn) we wonen allemaal in andere steden(utrecht, rotterdam&deelgemeentes amsterdam, almere enz enz) en zijn opzoek naar een leuk lekker en niet al te duur restaurant. liefst all you can eat. wie o wie heeft een idee. maakt niet zoveel uit waar het is als het maar niet in groningen ofzo is want dat is weer te ver
in almere zit atlantis en dit is een wokrestaurant. WELKOM OP ONZE WEBSITE wat ik hier zo ie zo een voordeel vind is dat je met grotere groepen het drinken ook kan afkopen en je kan zoveel eten als jezelf wilt ....
dank je missymaike, ziet er goed uit, ik heb het als suggestie op de lijst gezet nog meer mensen met ideetjes?
Deze is heeel leuk La Cubanita - ¡Tapas y mas! Kom gezellig tapas eten bij La Cubanita in Gouda, Rotterdam, Utrecht, Purmerend, Haarlem, Alphen a/d Rijn, Amsterdam, Leiden, Alkmaar of ergens anders in Nederland! ook leuk Dok 99 - Grillcafe Bar Bowling lekker bowlen na het eten of ervoor
daar ben ik 3 maanden geleden geweest en vond de service ronduit slecht , we vroegen voor vorkjes bij het vlees nou die werden zo op tafel gesmeten. ook mayo brengen was een te grote moeite en die moet nog steeds gebracht worden. tevens hadden wij het gevoel dat we weg gekeken werden omdat er mensen stonden te wachten die niet eens hadde gereseveerd !
jaaa la cubanita is heerlijkmaar wel erg krap vind ik..teminste de locatie in rotterdam dan oja dok 99 is ook een leuk idee
Jah dat wel maar Gouda is groter Dok99 is echt leuk! en gezellie en lekker ojah en bowlen is ook leuk met zen allen
www.gonzales.nl mijn zus werkte daar en sinds dien ben ik er helemaal verliefd op. helaas krijg ik manlief er niet heen, vind ie te ver voor een restaurant. hij zit in groningen, amsterdam, rotterdam en vast nog wel ergens anders edit: kzie dat ie uit weg is uit groningen en amsterdam