Miekje, fijn hoor dat alles goed is!! enne idd volgende week inleiden is helemaal zo gek nog niet. Succes Bij mij gaat alles gelukkig ook nog goed en wat juul schrijft herken ik ook. Mijn vakantie is volgende week voorbij en ik had er een beetje op gerekend dat ik het nu al wat rustiger aan moest gaan doen. niets is (gelukkig) minder waar en zoals het er nu uitziet moet ik gewoon nog een aantal weken aan de arbeid.
Mamalbf . Ik ben al een aantal weekjes thuis omdat ik het toch wel zwaar kreeg op mijn werk . Het gaat nu hartstikke goed met mij en de baby , ze groeit goed , ik heb nergens last van . Een stabiele bloedruk van 100/60 , weest niet wat me overkomt joh !! Over 6 weekjes gaan ze de kleine meid met een ks halen mocht ze zich eerder melden dan ook een ks . Geeft mij en mijn man iig erg veel rust . fijn om te lezen dat het met de meiden hier ook allemaal best goed gaat Liefs Edith Mama van mees*
Het is zover. Morgen word ik ingeleid. Gelukkig naar huis, na dag opname vandaag. Bd te hoog en later beter. Baby maakt het prima! Omdat ik zoveel spuug en rustloze benen heb. Dus jullie horen het nog. Moet na bevalling ook blijven ter observatie. Raar gevoel, maar zo klaar met zwanger zijn.. O,ja geen hellp, bloed nog prima..
Wauw miekje spannend heel veel succes morgen !!!!! Goed man dat je je zwangerschap zo goed loopt ...super Vandaag de sectio afgesproken , ik weet niet of er bekende meelezen maar ga het hier voor de zekerheid maar niet neerzetten Bd van 112/64 , baby doet het goed , dus ook hier weer een blije mama Liefs edith Mama van mees*
oh Miekje spannend, fijn hoor de 38 weken gehaald en morgen je kleintje in je armen. het lijkt me zo spannend als je presies weet wanneer het gaat gebeuren. denk dat ik geen oog dicht zou doen! Edith, voor jou gaat het dus ook opschieten en mooi ook geen hoge bloeddruk. Ik was gister voor de controle en mn bloeddruk was ook netjes 135/75 kleintje (ruw geschat) mooi op schema en met 28 weken krijg ik weer een uitgebreide echo.
Mieke: Jij ligt nu te werken voor uw babytje, heel veel succes. Wat spannend zeg. Geniet van het wonder. Sonja: wat goed die bloeddruk edith: het aftellen kan beginnen hè. Wel leuk dat je een datum hebt om naar uit te kijken.
hopendemama . ja zeker leuk , vind het nog wel erg spannend omdat mees natuurlijk is overleden en ik angstig ben voor dat eerst huiltje, wat ik dus bij mees nooit heb gehoord maar ik moet erop vertrouwen dat het nu goed komt . miekje ben gewoon plaatsvervangend zenuwachtig voor je ! ( voor hetzellfde geldt ligt ze nu al met de,r babietje te kroelen ..wauw liefs edith mama van mees*
Miekje, ik hoop dat alles goed is gegaan, wat fijn dat je bloed nog goed was en dat ze je niet langer door laten lopen! En edith, ook lekker dat je een datum hebt voor de sectio! Nog even en we zijn allemaal HELLP-loze mama's deze keer. Duimen we voor! Net terug van een weekje camping, erg lekker ondanks het weer.
Miekje, je zult nu wel mama zijn. Fijn voor je. Ik hoop dat je je snel fit voelt en dat je restless legs en misselijkheid weg gaan. MamavanMischa kreeg de tweede keer geen PE / HELLP en die had veel energie, ik hoop dat het bij jou ook zo gaat. Hoe alles verlopen is horen we hoop ik wel, maar je moet dus blijven ter observatie. Juul, fijn dat je babietje goed op schema ligt. Het lijkt me heel raar als een zwangerschap goed zou verlopen, heb dat natuurlijk ook nooit meegemaakt. Maar fijn is het wel. Vooral nu L. er ook is, opgenomen worden met een kindje thuis lijkt me niet fijn. Ik vind vakantie altijd fijn, ook als het weer minder is. En mijn L. is alleen maar blij met minder weer. We waren begin juli aan zee en we hadden een dag alleen maar regen. We gingen toen naar een binnenspeeltuin, en de volgende dag keek ze hopend naar buiten of het weer regende. Toen zijn we daar maar weer heen gegaan, lekker in de herrie en de frietlucht zitten. Sanja, je bent toch juffrouw? Je zult wel leuke reacties krijgen van je leerlingetjes, denk ik. Mijn zusje is ook juffrouw en heeft zich doodgelachen om hun leuke pure opmerkingen. Goed dat je bij 28 weken weer een echo krijgt, iedere geruststelling is welkom, he? En je kunt dan nog net alles mooi zien, daarna wordt alles daar te groot voor. Edith, ik begrijp dat je het zwaar kreeg op je werk. Gelukkig groeit je meisje goed, ze is natuurlijk een heel ander babietje als Mees (het zoontje van mijn nicht heet ook zo). Een keizersnede is nu het fijnste lijkt me, het gaat snel en je hebt dan amper de gelegenheid om je zorgen te maken. Nu je over het eerste huiltje hebt: dat heb ik ook niet gehoord bij mijn dochtertje. Ze werd weggereden in een couveuse, maar of ze huilde... Vanavond eens vragen. CH28, is alles OK met jou en je dochtertje? Zal wel. Geniet nog maar even van haar peutertijd. Mijn dochtertje is nu 4 en het gaat toch wel hard, al vind ik dit de leukste tijd. We doen veel samen, gaan vaak naar Dierenrijk Europa en zwemmen. Wat doe jij voor leuke dingen in het weekend? Daphne, voor jou eigenlijk hetzelfde als voor CH28: alles OK met jou en de kids? Hoe oud zijn ze nu eigenlijk? Gaat alles goed op school (toch wel spannend bij prematuurtjes)? Hopendemama, leuk dat je een berichtje schrijft. Alles goed met je dochtertje en je onthaalkindjes? Is je dochtertje nog steeds zo'n boendertje? De mijne wel, mijn mama en papa passen deze week op en dan gaat ze iedere dag leuke dingen doen. Naar de dierentuin, speeltuin, zwemmen. Ze is iedere avond zwart, en total loss. Prettig weekend, Mamalbf
Hoi allemaal, mamalbf; hoe is het met jou? Zo te lezen gaat het in ieder geval erg goed met jouw dochtertje; zo lekker met oma en opa op stap. Leuk dat jullie veel naar dierenrijk europa gaan. Wil ik binnenkort ook eens heen. Met mijn dochtertje gaat het ook erg goed, ze is afgelopen zondag 2 geworden en heeft een heerlijke dag gehad. Ze is idd al een echte peuter, met een erg sterke wil ha ha. Maar ook erg lief en ondernemend, lach me rot met haar. Met mij gaat het op zich ook goed, al moet ik in de laatste week van augustus een operatie ondergaan om een grote cyste aan mijn eierstok te laten verwijderen. Daar zie ik wel heel erg tegenop, de laatste keer dat ik een OK van binnen zag is me namelijk niet echt goed bevallen als je begrijpt wat ik bedoel. Maar goed, het is nodig dus dan doen we het maar. Groetjes en fijne avond allemaal!
Hier alles goed gegaan! We hebben een heerlijke zoon Thije.. geen Hellp ontwikkeld en een voorspoedige bevalling gehad. 24 u opname gehad en vandaag thuis gekomen..
Miekje, Gefeliciteerd en heerlijk dsat jullie al lekker thuis zijn enwat fijn om te horen dat het bij jou ook allemaal goed is gegaan. Edith volgens mij ben jij dan de volgende!!! Het gaat gewoon goed komen hoor...Dat moet gewoon! Ik zit nu midden in de weken dat het vorig jaar misging en ben iedere week blij dat er weer een voorbij is. En dan ben ik nog niet eens aan het aftellen.. Mamalbf, ik ben idd juf. Bij ons is de vakantie nu afgelopen dus ik moet weer aan de slag. Vorig schooljaar waren de kinderen uit mijn groep wat terughoudend met opmerkingen omtrend mijn zwangerschap omdat ik aan het begin van het schooljaar voor lange tijd afwezig ben geweest. De kinderen (groep7)en de ouders wisten toen wel wat er speelde. Ik merk toch ook wel dat sommige mensen niet goed weten hoe ze moeten reageren. ch28, bah een operatie, kan me goed voorstellen dat je er tegenop ziet. heb ook ziekenhuisvrees ontwikkeld hoor! Is het een dagopname of moet je eventjes blijven?
Hoi sanja , Ik ben vandaag exact 1 dag lang zwanger als dat ik van mees geweest ben dus wij vieren feest ! Alles wat ik dit meisje langer binnen houd is pure winst . Ik heb ookecht het gevoel nu dat dat als er niet ingegrepen word word 39 weken dat ze op de,r gemak tot week 42 blijft zitten hoor Komt goed ik heb er best vertrouwen in. Liefs edith Mama van mees*
Hey miekje heel hartelijk gefeliciteerd met. Jullie mannetje thije , je hebt het verdient meid , Liefs Edith , Mama van mees*
Miekje, gefeliciteerd met jullie mannetje en wat fijn dat je geen HELLP hebt gekregen en na 24 h al weer naar huis mocht! Edith, gefeliciteerd met deze mijlpaal!
Miekje; gefeliciteerd met je zoon! En fijn dat het goed gaat met jullie en je niet ziek bent geworden. Edith; jij ook gefeliciteerd! Sanja; ja die OK is wel balen. Als alles goed gaat mag ik 's avonds naar huis, dus daar hoop ik op. Er is een kleine kans dat ze een eierstok moeten verwijderen dus dan moet ik even blijven. Maar daar gaan we maar niet van uit.