Ik heb de Ace sinds januari vorig jaar. Nooit problemen gehad totdat alle updates vorige week werden geplaatst. En inderdaad de melding dat het geheugen vol was. Ik heb een aantal apps en foto's verwijderd. Ik heb wel een geheugenkaartje, maar ik kan nergens instellen dat bijvoorbeeld de opslag van de foto's naar het geheugenkaartje gaat. Vrijwel alles wordt in het geheugen van de telefoon gezet. Ik heb al heel weinig apps. Hier alle tips opgevolgd, hopelijk gaat dat werken. Ik vind de Ace mooi qua uiterlijk, menu's. Maar dit is wel een heel groot nadeel. Ook vind ik het toetsenbord knudde. Je kunt nog geen woord zonder typfouten typen, omdat je op precies de goede plek op de toetsen moet drukken. Zit je er ietsjes naast of onder een andere hoek, dan heb je meteen een andere letter te pakken. Dus hier niet weer een Ace of Samsung, denk ik.
ik had dit probleem ook. Wat bleek nou.. op de een of andere manier heeft hij een keer video's opgenomen wat ik niet wist, allemaal met zwart beeld en koste mega veel geheugen! misschien bij jou ook zoiets?
ik had ook zo'n telefoontje tijdelijk maar denk dat ze gewoon niet gemaakt zijn voor de nieuwste updates, ben nu gelukkig over op de galaxy 3