hellp samsung blijft vol geheugen aangeven

Discussie in 'De lounge' gestart door tuc, 17 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Thnx!!! Al iets meer ruimte.... van 15 mb vrij naar 30 mb vrij gegaan!

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb de Ace sinds januari vorig jaar. Nooit problemen gehad totdat alle updates vorige week werden geplaatst. En inderdaad de melding dat het geheugen vol was.

Ik heb een aantal apps en foto's verwijderd. Ik heb wel een geheugenkaartje, maar ik kan nergens instellen dat bijvoorbeeld de opslag van de foto's naar het geheugenkaartje gaat. Vrijwel alles wordt in het geheugen van de telefoon gezet. Ik heb al heel weinig apps. Hier alle tips opgevolgd, hopelijk gaat dat werken.

Ik vind de Ace mooi qua uiterlijk, menu's. Maar dit is wel een heel groot nadeel. Ook vind ik het toetsenbord knudde. Je kunt nog geen woord zonder typfouten typen, omdat je op precies de goede plek op de toetsen moet drukken. Zit je er ietsjes naast of onder een andere hoek, dan heb je meteen een andere letter te pakken. Dus hier niet weer een Ace of Samsung, denk ik.

3. tuc

tuc Niet meer actief

O super bedankt voor alle tips, hier kan ik iig even mee vooruit.

4. Lenthe1987

Lenthe1987 Actief lid

20 aug 2012
    477
    33
    28
    ik had dit probleem ook. Wat bleek nou.. op de een of andere manier heeft hij een keer video's opgenomen wat ik niet wist, allemaal met zwart beeld en koste mega veel geheugen! misschien bij jou ook zoiets?

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Ik heb dit probleem ook met de ace. Zooo irritant!

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    ik had ook zo'n telefoontje tijdelijk maar denk dat ze gewoon niet gemaakt zijn voor de nieuwste updates, ben nu gelukkig over op de galaxy 3

Deel Deze Pagina