Hoi meiden, ik ben op zoek naar wat lekkere (gezonde...) pizzareceptjes! dus... wat doen jullie op je zelfgemaakte pizza?
Paprika, ham, champignon, ananas, ui, tomaat snijworst....redelijk standaard. Maar perziken erop zijn ook lekker
Ham, ananas en wat geraspte/of blokjes kaas en natuurlijk een tomatensaus Verder sja, tonijn, olijven, uitjes, basilicum, champignons.... Of vol gooien met allerlei soorten kaas, maar dat is minder gezond haha. Ach, wat is er ongezond aan een zelfgemaakte pizza?
Gehakt, tomaat, basilicum, gegrilde aubergine en voorgebakken uienringen, mozzarella. Of voorgebakken tomaat uienringen, tonijn, kappertjes en champignons mozzarella. Eet smakelijk
Ik rul eerst gehakt in de pan en doe daar pastasaus doorheen. Dit verdeel ik over de pizzabodem, coctailfruit erop en geraspte kaas eroverheen. Heerlijk!
jamie oliver tour: - chorizo -mozzerella - courgetteplakjes of - pesto - tomaatjes - mozzerella Allebei erg lekker!
Champignon, courgette, geitenkaas, rucol, ham, kaas, tomaten, salami (combi's ervan dus, niet alles tegelijkertijd)
Ui Tonijn Ansjovis Kappertjes Beetje geraspte kaas Of Pesto Cherrytomaatjes Mozzarella Basilicum Of Salami Ui Paprika Tomaat Kaas
Alle weetjes over zelf pizza maken, pizzameel, recepten, pizzaoven, pizzapan en meer Dit recept gebruik ik altijd. Ik doe vaak heel dun gesneden rauwe ham, rucola, parmezaanse kaas en pittige olijfolie op de pizza. Maak ook altijd zelf de tomatensaus. Lekker lang in laten koken, wordt ie heerlijk zoet van!
Ik gebruik altijd een pakje van koopmans voor de pizza bodem. Hoeft alleen water en wat olijfolie bij. De saus maak ik van 2 a 3 grote tomaten, blikje tomatenpuree, paar olijfjes, curry, kruiden en dan door de staafmixer. Beleg is vaak geraspte kaas, champignons, rucola en pijnboompitjes. Gisteravond nog pizza gemaakt. Nomnomnom
Onze favoriet is tomatensaus, heeeeel veel knoflook, italiaanse kruidenmix, champignons, weer knoflook en italiaanse kruiden, en dan plakjes goudsalami. Om het af te maken geraspte kaas. Deed eerder altijd plaatpizza kopen, maar ga eens zelf het deeg maken!
pizza bodem zonder tomatensaus in de oven afbakken. Daarna roomkaas erop, met rucola, rauwe italiaanse ham en parmezaanse kaas en grote stukken geraspt. Dat is mijn favoriet.