Sinds dat de kleine is ingedaald heb ik hele erge rugpijn en het met de dag steeds erger. De rugpijn is links van mijn stuitje en straalt uit naar mijn linkerbeen. Ik heb zoveel pijn en moeite bij alle dagelijkse dingetjes. Op mijn linkerbeen kan ik mijn gewicht niet aan, waardoor ik waggelend en hinkelend moet lopen. Ik heb pijn als ik loop, als ik omdraai in bed, als ik op mijn rug lig, traplopen. De hele dagen lang heb ik pijn en hinkel ik maar kleine stukjes. Ik kan helaas niets meer doen buitenshuis, omdat ik al zoveel pijn heb als k van de huiskamer naar de keuken loop. Alleen als ik zit of op mijn rechterzij lig voel ik geen pijn. Voor de rest heb ik de hele dagen pijn en ik begin er langzamer hand een beetje gek van te worden. Ik heb donderdag een afspraak met mijn vk, ik zal het met haar hierover hebben. Maar weet iemand van jullie wat dit is? Is het gwn bekkenpijn? Of komt het doordat alles weker wordt daar? Is er iets te doen tegen de pijn of moet ik gwn geduld hebben tot de kleine er is??? Dat lijkt voor mijn gevoel zolang nog te duren, k weet niet of k het trek met deze pijn. Ervaringen please, ik wil echt niet zeurderig overkomen. Maar k wordt gek van de pijn en kan helemaal niets meer doen.
hoi hoi, ik ben pas 11,5 wkn zwanger en ik heb sinds een week of drie dezelfde pijn!! en ben hiervoor in fysiotherapie!! bij mij benoemden ze het met een zwangerschaps isiasch!! dus ik zou miss toch even de fysio bellen om er even na te laten kijken!!?? als ik bij haar ben geweest ben ik toch echt wel een tijdje pijn vrij!! in ieder geval suc6!! liefs sabsje
Ik heb precies hetzelfde. Elke week ga ik naar de masseur om het helemaal los te kneden, maar de volgende ochtend zit het weer muur vast, en doet het kei veel pijn... Dus ik lees ook even mee, wat je er aan kan doen..
De huisarts zei dat ik wel naar een fysio kon gaan, maar dat dit in de meeste gevallen geen nut heeft. Donderdag naar de vk en dan ga k haar mijn situatie goed uitleggen, hopelijk heeft zij er meer begrip voor dan de huisarts. Hij deed of het echt bij een zwangerschap hoort en ik even moest doorbijten.
Ik heb het ook heel erg. Gewoon niet kunnen zitten,liggen, staan niks nakes nada niet. Gyn weet ook niet wat te doen. Ja even doorzetten nog. Nu nog fysio is eigenlijk te laat. Paracetamol mag (en helpt echt voor de nachten) Verder veel rusten!
wupsie same here. Ik kan niet eens een stukje lopen voor de boodschapjes en ook hier het advies van de dokter gekregen dat ik even moest doorzetten tot de bevalling. Morgen even kijken wat de vk erover te zeggen heeft, maar ik denk dat het hetzelfde antwoord gaat zijn. Succes met je laatste loodjes Wupsie, ik zie dat we bijna niets schelen!
Hahah, soms kost het me al te veel moeite om naar het toilet te lopen. Maar ik tel de dagen af. Ze kunnen gewoon weinig meer als je eenmaal zo ver bent. Maar inderdaad veel succes nog even