Volgens mij kan het niet, maar ik twijfel toch. Ik ben vorige week dinsdag (30-08) bevallen. Een dag of 2 heb ik flink gevloeid en nog wat stolsel verloren, daarna werd het vloeien heel minimaal. Van 24 uur zou het makkelijk in 1 maandverbandje passen. Gister, vannacht en vanmorgen ben ik geen druppeltje bloed meer verloren. Maar nu de laatste 2 uur, vloei ik weer aardig, ongeveer zoveel als bij een menstruatie. Is dit gewoon nog vloeien van na de bevalling, of ben ik alweer ongesteld? Ik geef borstvoeding op verzoek, maar de kleine wil vandaag zo'n beetje elk uur drinken. Van m'n eerdere kinderen weet ik nog dat ik wat minder melk had op dagen dat ik ongesteld werd, dus vandaar mijn twijfel. Ik hoop dat jullie m'n vraag kunnen beantwoorden. Alvast bedankt!
Hallo, Dit is nog geen menstruatie. Dit hoort echt nog bij het vloeien van na de bevalling. Dit kan 4-6 wkn duren en is de ene dag meer dan de andere dag. Je gaat nu ook weer meer doen omdat de kraamhulp weg is en dan heb je ook meer bloedverlies. En waarschijnlijk heb je qua BV een regeldag te pakken. Groetjes Ineke