Ik vind mezelf nu echt hoogzwanger en ben aan het aftellen tot onze klein. Alhoewel ik een heerlijke zwangerschap heb en er nog steeds van geniet, ben ik zoooo nieuwsgierig. Nog een weekje werken en dan verlof!! Meer meiden in deze positie?
Ja ik ben morgen 35 weken, ik mag ook al best aftellen van mezelf vanaf wanneer ben je eigenlijk hoogzwanger? Is daar een standaard voor? Ik dacht zelf vanaf een week of 36?
Doet ook mee A.s. woensdag hopen wij te horen wanneer ik ingeleid ga worden. I.v.m. zwangerschapssuiker en dus een baby die erg voor ligt hebben ze besloten dat ik bij 38 weken ingeleid ga worden. Maandag begint m'n "officiële verlof", ik had vooraf 2 weken vakantie gepakt, en na m'n verlof ook 2 weken, dus ben in totaal 20 weken thuis Succes allemaal met de laatste loodjes!
Ja ik ben aan t aftellen hoor. Nog 28 dagen, of max 42, maar daar wil ik niet aan denken... Pfff.. (ivm grote beeb zullen ze me ook niet tot 42 weken laten lopen, hoor woensdag meer waarschijnlijk) Hoogzwanger, euh vriendin van me is nu 40 weken en kan nog een sprintje trekken. Ik vind haar niet hoogzwanger Dus ik denk dat t vooral is hoe je je voelt !!
ook aan het aftellen, tenminste eigenlijk aan het tellen hoelang het nog wil blijven zitten. Morgen 36 weken, maar vanaf 34 weken al 2 keer opgenomen geweest met heftige voorweeën. Mijn gyn denkt dat het niet lang meer gaat duren. Zolang de boel dichtzit, ben ik al blij. Zoontje kwam met precies 36 weken, dus vannacht wordt nog ff spannend. In de week van 7 mei wordt het in ieder geval gehaald met een keizersnede, maar of we dat dus halen is de vraag. Iedereen suc6 bij de laatste loodjes!!!
Hier nog eentje die aan het aftellen is. Vandaag precies 37 weken dus de thuis bevalling grens is ook gehaald. Sinds deze week ook een verhoogde bloeddruk dus van mij mag het snel gaan gebeuren, hihi...
Hai ook ik ben aan het aftellen! Ik ben nu 39 weken en 1 dag Zwanger!! Dus het kan niet lang meer duren! Moet zeggen dat ik me nog erg goed voel en nog makkelijk een paar weken door kan! Al ben ik natuurlijk erg nieuwsgierig naar de kleine! Het enige wat knap lastig is is dat ik bijna niet kan slapen !! Lig tot zeker 4 uur s'nachts te draaien! En wordt dan ook weer vroeg wakker!!! Dood vermoeiend! Maarja als dat alles is......! Scheelt wel dat ik nog geen kleintje heb rondlopen ! Dus ik kan me rust overdag pakken ! Er zullen wel meer mensen zijn die slecht slapen denk ik!? Groetjes
Ben ook nu al aan het aftellen, haha. Vind het deze keer een stuk pittiger dan mijn vorige zwangerschap. Mn buik zit in de weg! Met zo'n klein mannetje van 18 maanden erbij komt er weinig van rusten. Zijn er nog amderen die voor de tweede (of derde,vierde, enz) keer zwanger zijn?
hier ook begonnen met "aftellen" ben zo nieuwschierig naar onze kleine uk, maar ook naar de bevalling, hoe zal het allemaal beginnen, hoelang zal het duren, kan ik het allemaal aan, hoe gaat mijn mannetje met de bevalling om enz..... allemaal vragen die hopelijk snel beantwoord zullen worden, heb er wel zin in nu!!
Haha ik ben wel heel erg he met mn 27 weken om dan al af te tellen ik denk nu steeds: over tien weken mag hij geboren worden...
hier ook aan het aftellen....!! een stuk pittiger als bij dochterlief... rusten zit er pas in, na 19.30 uur tot 06.00 uur... ben zooooooooooooooo benieuwd !!!!!
Hier ook aan het aftellen. 34 weken en 4 dagen zwanger nu. Ben ook erg nieuwsgierig naar ons kindje. Extra spannend omdat ze een longafwijking heeft, dus we moeten afwachten hoe 'goed' ze het gaat doen als ze geboren is. Ben het zwanger zijn nog niet zat, maar kan ook niet wachten tot we uit de onzekerheid zijn en ons meisje kunnen vasthouden en bekijken Oh...en 3 mei met verlof dus daar kijk ik ook erg naar uit!
ik ben ook aan het aftellen , mijn doel is nog zeker 3 weken , heb donderdag aan de ctg enzo gemoeten , baarmoederhals is al verweekt en vingertopje ontsluiting , nu platliggen dus tel de dagen echt af tot de 35 weken bereikt zijn en dan mag hij van de gyn komen wanneer hij wil