Hier nog heel pril maar inmiddels 7 weken zwanger!! We zijn er erg blij mee maar er begint weer een spannende tijd zeg!! Eerst had ik dat nog helemaal niet maar sinds dinsdag is het weer druk in mn hoofd! Heb mn urine voor controle weggebracht omdat ik waarschijnlijk door een blaasontsteking te vroeg ben bevallen met 25 weken. Nu blijkt het ook dat er weer een blaasontsteking zit!! Pfff.... Word hier meteen weer zooooo onzeker van!! Heb dinsdag naar zh gebeld of ik ook eerder mocht komen! Anders pas met 9 weken eerste afspraak! Ik kon gelukkig meteen de dag erna terecht!! Urine is op kweek gezet! Dus afwachten! Ze wilde me niet meteen wat geven eerst de kweek afwachten! Ook is er een echo gemaakt was 6 weken en 5 dagen en het hartje was al duidelijk te zien!! Super!! Dat was wel heel fijn! Ben nu alleen wat down... Alles van toen komt weer terug en kan om alles wel in tranen uitbarsten! Kan mn rust nu gewoon even niet vinden! Moeilijk om nu weer vertrouwen te hebben hoor! Herkenbaar???
Oh wat een spanning weer zeg. Ik hoop voor je dat het deze keer goed blijft gaan. Laat ze je maar streng onder controle houden en mocht er iets zijn gelijk aan de bel trekken he meid. Super gefeliciteerd met je zwangerschap
Kan me voorstellen dat het heel spannend is. Ik ben in februari met 23 weken bevallen en ons kindje is daarna overleden. Ik wil nu ook weer graag zwanger worden. Probeer te genieten!
Probeer ook echt wel te genieten al is dat soms best lastig! Nog een weekje en dan weer een echo!! Blaasontsteking word gelukkig al wel weer beter!
@ Elin; Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap! Laat de uroloog je blaasontsteking behandelen. Konden ze je kindje van 25 weken niet helpen? Mijn dochter is met 26 weken geboren en ze is nu bijna 4 jaartjes oud!