bloedverlies

Discussion in 'Zwangerschap' started by noura, Aug 19, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ik ben vanacht zo geschrokken.... ik had ineens bloedverlies, ik deed hetlicht aan en allemaal druppels op mijn bed... best veel
    in de eerste 3 maanden had ik bruinverlies. en het ging nu zo goed. vk zegt dat ik rustig aan moet doen, ook omdat ik een lage placenta heb.

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

Apr 13, 2006
    2,224
    0
    0
    omg. schagen
    Tjee dat is schrikken!!
    Weet de vk wel wat het geweest zou kunnen zijn?

gr. debby

3. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Nee toch, dat is schrikken! Heb je al met de VK gebeld? Ik zou dat gewoon doen!!

4. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    ja ik heb gebeld, en moet rustig aan doen. niet zwaar tillen, en niet lange autoritten e.d. verder als er weer bloed komt, of buik voelt raar dan moet ik gelijk bellen.
    verder gaat ze overleggen of er niet eerder een echo komt i.v.m. de lage placenta.

5. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    oh ja, en er zitten natuurlijk heel veel bloedvaten die nu extra goed doorbloed zijn dus dat heeft er ook mee te maken. maar het moet gewoon goed in de gaten gehouden worden.

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    He jakkies. Sterkte meis!!

7. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    dankje wel.

8. Inky

Inky Fanatiek lid

May 12, 2006
    3,195
    0
    0
    Leerkracht
    poeh dat is schrikken zeg!
    Ik hoop dat je de echo eerder krijgt. Hou je maar lekker rustig zover je dat kan.

9. minni

minni Fanatiek lid

May 13, 2006
    3,607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik had met Giulian tot 24 wkn bloedverlies.Later bleek een voorliggende placenta de boosdoener.
    De gyn vind het raar dat ik in de 2e trimester geen extra echo's heb gehad vanwege t bloedverlies, mag namelijk niet. Ik kreeg wel n 20wkn echo ivm openruggetje in de fam. En toen hoorde ik die gyn dit dus zeggen.
    Heb later wel nog wat echo's gehad en later bleek ook de placenta te zijn mee geroeid met mn baarmoeder (omhoog) zodat ik iig een normale bevalling tegemoed mocht zien. En die heb ik ook gehad.

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Hoe is t nu, Noura?

11. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    gaat nu goed hoor daphne, heb alleen nog bruinverlies. maar zolang het geen helder bloed is is dat normaal. verder beweegt het kindje steeds zodat dat mij toch ook geruststeld

12. keizerin

keizerin Niet meer actief

Jeetje Noura dat is echt schrikken.
    Gelukkig gaat het nu weer wat beter en ik hoop dat dat zo blijft en dat je snel een echo krijgt.
    Sterkte en doe lekker rustig aan.

13. pascha

pascha Actief lid

Aug 11, 2006
    265
    0
    0
    ik zag vandaag ook ineens dat ik een soort van geel/bruinig afscheiding had..is dat dan echt normaal? schrok ook een beetje..kan dat nog oud bloed zijn of iets dergelijks?

gr.

14. noura

noura VIP lid

Apr 27, 2006
    8,819
    0
    0
    bruinig is niet zo erg, dat is oud bloed. ik heb dat tot de 11e week gehad. heel veel mensen hebben dat.
    alleen als het helder rood word en gepaard gaat met krampen dan moet je je vk bellen.
    sterkte

Share This Page