Hoi meiden, Vandaag mocht ik testen van Dusseldorf. Ik denk op mijn test een licht streepje te zien. Maar clearblue zegt 'niet zwanger' (van hetzelfde potje urine). Willen jullie eens kijken? Ik beeld het me toch niet in??
Ik zie wel wat,maar zie geen kleur.De foto is erg donker,heb je die bewerkt?zo ja,wil je dan het origineel plaatsen?of anders misschien even een nieuwe foto maken?
ik zie hem duidelijk. Had het handje er bij niet eens nodig hihihi. Net als mijn voorgangers zeg ik een kv 2 voor 5 euro doen
Hiervoor kan je een eigen topic aanmaken en daarin de foto plaatsen. Dit topic gaat over iemand anders zijn vraag.
Ts ik zie een duudelijk streepje! Volgens mij is dit ook nog een extra gevoelige . Ik denk dat je wel zwanger bent. Overigens just for sure: je hebt de dipstick niet verder dan het streepje onder gedompeld doch? Want vaak kan er dan vals resultaat komen. Ik zou lekker een kv 2 voor 5 euri doen! Duim duim voor je.
Wat ontzettend fijn dat jullie allemaal mee wilden kijken! Ik heb bloed laten prikken vanmiddag, en mijn hcg is 17. Dat is wel zwanger, maar echt nét. Dus of: mijn hcg komt laat op gang en gaat vanaf nu goed stijgen. Of: er heeft wat gezeten wat gaat resulteren in een vroege miskraam. Ik ben bang voor het laatste, aangezien het wel héél laag is, en aangezien ik de afgelopen dagen al echt voelde dat ik zwanger was. Maar hopelijk heb ik het mis. Vrijdag mag ik opnieuw bloed prikken. Ik ga morgenvroeg en misschien donderdag nog even een testje doen. Als de streep dan weg is weet ik genoeg. Als het streepje iets donkerder wordt kunnen we nog hoop houden. Wordt vervolgd...