Hallo allemaal, Ik en mijn vriend hebben de knoop doorgehakt, we willen graag een kleintje In april wordt ik 25 jaar en mijn vriend is 28 jaar. We zijn al 8 gelukkige jaren samen, waarvan we er zo'n 4 samenwonen. Afgelopen zomer heb ik mijn HBO studie afgerond en ik ben sinds augustus partime aan het werk. Eind november 2008 ben ik gestopt met de pil (Microgynon 30, +/- 10 jaar gebruikt). Begin december heb ik nog één keer mijn menstruatie (eigenlijke stopweek) gehad en sindsdien ben ik nog steeds aan het wachten op de volgende Het lijkt me leuk om ervaringen met andere meiden te delen die proberen zwanger te raken. Allemaal heel veel succes en geluk gewenst met oefenen, klussen, zwangerschappen en geboortes! Groetjes Janneke
Welkom Janneke, ik hoop dat je menstruatie snel op gang komt en je snel zwanger mag raken! Super dat jullie al zo lang samen zijn en nu met een kleine bezig zijn. Dat hoor je tochniet vaak dat mensen zo lang eerst van elkaar genieten! Nou veel succes met alles. Liefs Rozijntje