Hallo allemaal, 8 januari heb ik een afspraak bij de gyn Er is met haar afgesproken dat ik dan terug mocht komen om te kijken wat de reden kán zijn dat ik nog niet zwanger ben en of ze wat hulp kunnen geven Veel gegevens heeft de gyn al van ons, dit ivm al onder controle van de gyn ivm een ma + curretage en nog een mk Ook bleef ik veel last houden van mijn baarmoeder, dat ik nog een aantal keer een inwendige echo heb gehad De laatste keer kon de gyn goed zien dat ik een goede eisprong had ook, eerder had ze me al verteld dat alles er van binnen verder goed uit ziet Naar mijn idee zijn heir dus al veel dingen mee uitgesloten Mijn vraag is, wat gebeurt er meestal tijdens zo'n eerste afspraak? En is het noodzakelijk dat mijn man met me meegaat? Hij kan namelijk moeilijk weg van zijn werk, want zijn baas is dan op vakantie helaas. En wat zijn de opties na die eerste afspraak? Ik hoop dat jullie me meer kunnen vertellen, bedankt!
het eerste wat ze bij ons deden was... vragenlijst zaadonderzoek echo bloedonderzoek wens je heel veel succes alvast
En moesten jullie toen eerst samen komen, of werden de onderzoeken op een andere afspraak gedaan als de eerste keer? Of wel gelijk toen? Je krijgt toch ook wel eens een potje mee, dat je dan later het zaad in kan gaan leveren? Bedankt voor je antwoord en de succes wensen, hoop gewoon dat we snel meer weten!
Ik ben de eerste afspraak ook alleen gegaan. Was geen probleem, kreeg gewoon potje mee voor mijn vriend.
Je kunt gewoon alleen gaan hoor, ik kreeg een bloedonderzoek, inwendig onderzoek, en heel veel vragen en manetje kreeg gewoon een potje mee die hij later in kon leveren. Succes alvast!
Hoi, heel veel succes in het ziekenhuis. Bij onze eerste afspraak moest de man mee. Ik kreeg een inwendige echo (zat tegen mijn eisprong aan in de cyclus) en man kreeg een potje mee, en ik moest op bepaalde dagen bloedprikken. Na een paar dagen een samenlevingstest. Ik vond het niet onprettig. En zie het resultaat haha... Succes!
Fijn om te horen dat het geen probleem is om alleen te gaan Als het echt nodig was, moest hij maar wat regelen hoor, maar als het zo ook kan, is het geen probleem. Dat potje kan ik ook wel meenemen Springmuis bedankt voor je succes wensen zag dat jij ook net begonnen bent bij de gyn, heel veel succes meis! melisa, bedankt voor jou verhaal, dat is toch net weer even iets anders dan de andere zegggen! Wat een prachtig resultaat voor jullei trouwens zeg, gefeliciteerd!
Sterretje Dank je wel! wat ik nog vergeten was te melden is dat mijn mannetje ook mee moest. en ja wij zijn alweer klein stapje verder nu. eerst nog afwachten of in januari het zaad wel goed is en in februari gaan we kijken hoe nu verder qua behandeling. maar ik hoop nog steeds op een wonder dat het gewoon op een natuurlijke manier gaat aangezien bij mij alles goed is en het schijnt dat je na de hsg vruchtbaarder bent, je hebt maar 1 zaadje nodig dus alles kan nog Nogmaals heel veel succes meis! Heel veel liefs Springmuis