Tijd drinken varieert enorm

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by bjk28, Oct 23, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bjk28

bjk28 Lid

May 7, 2008
    14
    0
    0
    Hoi

De tijd die mijn zoon van 4 weken neemt voor het drinken aan de borst varieert echt enorm. De eerste week dronk hij maar 8 minuten. Daarna had hij een regelmaat van ongeveer 15 minuten (hij drinkt maar 1 borst ivm veel voeding). Maar deze week is er geen pijl op te trekken. Gisteren de hele dag ongveer 20 tot 25 minuten en ineens de laatste voeding maar 5 minuten...... en daarna weer een keer 8 minuten. Het is niet zo dat hij dan eerder komt ofzo, maar het komt zo raar over.
    Is dit normaal.
    Hij is trouwens heel erg verkouden en drinkt steeds een paar ferme slokken en ligt dan even op adem te komen. Vanochten liet hij ook vaker los tijdens het voeden (maar ik dacht zelf dat dat misschien komt omdat mijn borst enorm vol was omdat hij gisteren maar 5 minuten had gedronken....)

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

Jun 30, 2008
    2,754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    hoi,

hoe oud is je kindje? misschien regelt hij extra nu hij verkouden is, dat is normaal wanneer kindjes wat onder de leden hebben.

een tijd varierend tussen 15 en 30 minuten is normaal de eerste weken.

kijk het een paar dagen aan, tot de verkoudheid achter de rug is, mogelijk neemt hij dan een ritme aan.

succes
    heidi margit

Share This Page