Huiluurtje baby 9 maanden

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Decca1980, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Wat is er toch aan de hand met mijn meisje?

De laatste paar dagen huilt ze steevast tussen een of 4, half 5 tot half 6. Er is dan niets wat haar kan kalmeren. Ik heb haar al eens eerder haar warme prak gegeven, die weigert ze dan. Naar bed wil ze niet (dan wordt ze nog bozer). Een collega zei dat ze misschien ergens pijn had, maar na een paracetamol kalmeert ze ook niet. Ik heb net maar een klein flesje gemaakt van 80cc met 2 schepjes. Die dronk ze snel op, maar daarna was ze weer overstuur. Ze ligt nu te krijsen in bed,mik heb haar maar even neer gelegd.
    Ze heeft dat uurtje zowel op dagen dat we ergens zijn geweest als op dagen dat we het huis haast niet uit zijn geweest. Soms lijkt het ook alsof ze zich tegen ons keert. Als we dan in de keuken ofzo zijn, dan horen we haar ineens kletsen, komen we in de kamer dan begint ze weer keihard te krijsen.

Het gekke is is dat ze normaal echt nooit huilt. Heel af en toe als ze moe is, of als ze speelgoed op haar eigen hoofd heeft gegooid. Ze heeft dus duidelijk ergens last van, maar waar van?
    In haar voeding is niets veranderd. Tandjes heeft ze nog niet, maar dan zou de paracetamol toch moeten helpen en die pijn beperkt zich toch niet tot een uur?
    Of is dit nu de beruchte 9 maandensprong?

2. Carino

Carino Fanatiek lid

2 feb 2011
    4.277
    0
    36
    Kan ze moe zijn? Dat ze op dat moment net oververmoeid is?

3. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Kan, maar bijvoorbeeld vandaag was ze net wakker....

4. Decca1980

Decca1980 Fanatiek lid

22 nov 2011
    1.068
    0
    0
    Verder niemand een idee?

5. hester81

hester81 Lid

19 okt 2008
    63
    0
    6
    Mijn zoontje is ook net 9 maanden en hij is de laatste week ook meer aan het huilen. Hij kan zich niet zo goed meer zelf vermaken en begint ook regelmatig zo maar te huilen en is dan ook moeilijk te troosten. Misschien toch last van de berucht 9 maanden sprong?

Deel Deze Pagina