hoi meiden ! ik heb even een vraagje 20 februari was de eerste dag van mijn laatste ongesteld heid 6 maart had ik me eiersprong gister was mijn innesteling en die dag daarvoor had ik heel erg buikpijn gister op mijn innestel dag roze bloedverlies/afscheiding gehad ik denk altijd maar zo 1 en 1 is 2 kan ik nou zwanger zijn? even voor de duidelijkheid van het weekend heb ik onveilig gevreeen puur omdat het met condoom nog erg gevoelig is van me bevalling en de pil raakt me baarmoeder van streek
je kunt niet afgaan op de dingen die je beschrijft, zoals buikpijn ed maar als je geen anticonceptie kunt gebruiken en niet zwanger wilt raken, waarom vrij je dan vlak na je eisprong?! je zult af moeten wachten tot je nod, tot die tijd kan niemand er iets over zeggen...
uhm nou ja niet echt nagedacht dat het wel is zou kunnen dat ik precies in me eiersprong zat erg dom het is niet dat ik het niet wil heb alleen een nieuwe baan bij de vorige zwangerschap werd me contract niet verlengt in verband met me zwangerschap dus daar ben ik nu weer bang voor als ik zwanger zou zijn
ah oke.. nou ja, afwachten, en mocht je zwanger zijn: ik moest mijn baas in mijn proeftijd vertellen dat ik zwanger ben, en was geen enkel probleem!
ik weet ook wel dat elke baas anders is maar als je z'n nare ervaring hebt mee gemaakt is het best lastig
ja dat kan ik me voorstellen! ik was ook heel bang voor de reactie van mijn baas en heb me echt op lopen fokken erover vantevoren... hopelijk loopt het allemaal goed af voor je!