wat zou dit kunnen zijn?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tulp21, 12 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik heb afgelopen dinsdag positief getest (licht roze 2e streepje van kruidvat 2 voor 5testen). Woensdagochtend getest en streepje zag je bijna niet meer en nu helemaal niet meer. Ik zou officieel pas aankomend weekend ongi worden maar ben afgelopen zondag al ongi geworden. Het is zo dat ik nog steeds veel bloed verlies sinds zondag. Zondag en maandag was ik ook ziek (had behoorlijk warm/koud en een verhoging van 38,6) Nu heb ik al de laatste 2 dagen behoorlijke steken/krampen in mijn linkerlies dat steeds erger word, ben behoorlijk moe kan zo neervallen zeg maar, en ik heb (voelt als spierpijn) erg veel last van mijn rechterschouder dat ook steeds erger word nu. Zo vroeg zou je toch geen bbz symptomen kunnen hebben? wat zou dit wel kunnen zijn aangezien ik een vmk gehad heb na aanleiding van positief daarna negatief testen.
    Iemand dit al eens meegemaakt?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

nee niet meegemaakt, maar volgens mij bij een bbz maak je juist veel hormoon aan en zou je test dus knal posi moeten zijn.
    volgens mij kun je ook pas symptomen van een bbz hebben vanaf 5 weken, maar dat zal best weleens verschillen.

niet meer testen voor je nod, moet je kijken hoe onzeker je ervan wordt...

wat je buikpijn en schouderpijn betreft, ik weet het niet. omdat je ongi anders loopt kan dat wel gevoeliger zijn dan normaal denk ik...en schouderpijn kan door van alles komen.

maar misschien dat iemand die een bbz heeft gehad je vraag beter kan beantwoorden.

3. lisje18

lisje18 Actief lid

8 jan 2009
    424
    0
    0
    ik denk meer aan een vmk ook omdat je voor je nod al getest hebt

Deel Deze Pagina