Ik had deze vraag al ergens gesteld maar wil meer meningen weten.. Als je veel witte vloed heb een paar dagen voor je nod is dat een goed teken of een slecht teken? Op internet staat voor mijn gevoel niet veel duidelijks..
Hier ook witte vloed, vanaf een dag na m'n NOD, ik weet wel dat je er tijdens de ovulatie veel 'last' van kan hebben maar voor zover ik weet zegt het weinig over een evt zwangerschap.. Uiteraard hoop ik het wel haha!
Witte afscheiding voor menstruatie Ik weer niet of je er wat aan hebt... Maar er staat wel het ren en ander uitgelegd!
Heb het ook een paar dagen gehad. Nu eergister iets bruin bloedverlies, gisteren niks en vandaag weer bruin bloedverlies. Steeds maar kleine beetjes.
Ook hier meer afscheiding dan ooit te voren. Normaal heb ik er eigenlijk niet zoon last van en nu best wel erg.. 2 dagen na NOD. Ik had op mijn NOD alleen een negatieve test dus nu nog een paar daagjes afwachten en eventueel opnieuw testen zaterdag! Hopen dat ''de witte vloed'' ook hier een goed teken blijkt te zijn!
Rond mijn eisprong had ik witte afscheiding ik weet niet precies welke dag mijn eisprong was iniedergeval rond de 10e nu heb ik weer wat witte afscheiding en af en toe wat hele lichte menstruatie achtige pijn iniedergeval anders als 6 dagen geleden. ik snap er niks meer van misschien een eventuele innesteling? Of had ik het gewoon fout met mijn eisprong We zien wel ik wacht ongeduldig af
Heej Ik heb dit dus ook ik zit nu in ronde 1 en op dag 29 nu ik heb ook wel wat meer witte vloed als anders maar voor de rest niks gevoel dat de ms er zouden doorkomen enkel wat lage rugpijn maar vanmorgend een test gedaan en negatief dus het zal afwachten worden ...
ik heb het ook wel gehad, maar werd gewoon ongi. dus er is niets vast op te prikken of het goed of slecht is bij mij in elk geval nog nooit een goed teken geweest
Ik heb continu witte vloed, meestal in de tweede helft van de cyclus wat meer als de eerste helft. Mijn zusje had er tijdens haar zwangerschap veel meer last van als amderse.
Ja vind het heel moeilijk de meningen zijn heel erg verdeeld.. Ik moet maar effe af wachten want me lichaam vertrouw ik ook niet meer😊
Ik heb er ook 'last' van. Van mijn eisprong tot een 2tal dagen geleden had ik veel witte vloed. Eergisteren is het gestopt en dacht ik van 'ik zal wel ongesteld worden maandag'. Ik had namelijk eens gelezen op internet dat je minder witte vloed hebt voor je ongesteld wordt... Deze namiddag op het toilet ineens weer erg veel witte afscheiding, veel meer dan anders ... ik begrijp het zelf ook niet meer. Meer dan afwachten kunnen we niet doen zeker?!?
Bij mij zegt het niks. Ik heb altijd na de eisprong veel witte vloed. Ook die paar x dat ik zwanger bleek te zijn. Maar het is bij iedereen anders.
En dan hier het resultaat van deze morgen: TADAAAAAAAAAAAAA Bij mij was de witte vloed dus wel positief