Lieve meiden, Weet sinds 3 dagen dat ik zwanger ben. Ben zoooo gelukkig! Maar nou ga ik net naar de WC en heb ik bloedverlies! Ik schrok me dood. Voel me nu heel naar en derpri. Geen idee wat ik hier van denken moet...Iemand die dit kent? Of positieve verhalen kent? Het is niet heel veel, alleen bij afvegen vers bloed. Maak me zo'n zorgen... En zou morgen voor 2 dagen naar mijn zusje in Antwerpen. Mooie taart met tekst laten maken om aan te kondigen dat ik zwanger ben. Nou, ben bang dat we die zelf maar op moeten eten... Heb ook geen zin meer om weg te gaan. Liefs, Yvonne
Bloedverlies hoefd niks te betekenen , maar kan ook foute boel zijn. Ik hebondertussen 9 zwangerschappen gaat 1 zwangerschap goed uitgedragen met bloedverliesde overige 8 was het foute boel. Succes je kan alleen afwachtem
Hoeft indd nix te betekenen. .ik had het ook en 8 maanden later is ons manneke geboren maar zou je dan niet even wachten met bekendmaken? 5 weken is wel vroeg om dat te doen..
Mijn zusje gaat straks weer naar Spanje ( daar woont ze) dus het is uniek dat ik het haar nu persoonlijk kan vertellen...Dat is echt iets wat ik niet verwacht had. Vandaar dat ik dat besloten heb.... Heb verder geen buikpijn! Hoe was bij jou de bloeding dan? En wanneer? Ook met week of 4 dus?
Hoeft niets te betekenen hoor. Maar snap je angst. Vanaf week 7 t/m week 13 heb ik iedere week gebloed alsof ik een menstruatie had. Kleine zit er nog steeds 😊 en doet t super. Ik zou maandag anders even contact opnemen met je vk of gyn. Wie weet kunnen ze een echo maken om je gerust te stellen.
Dank je wel en graag gedaan. Het kan zo iets kleins zijn waardoor je bloed. Je baarmoeder waarin een bloed watje gesprongen is door t groeien. Als je naar de wc moet en bv last hebt van obstipatie, dat kan dan tegen je bmm komen en mocht je een gevoelige bmm hebben, dan is daar ook snel een bloedvaatje gesprongen. Ondanks dat ik dat wist, schrok ik iedere keer verschrikkelijk. Houd moed 😉. En jij ook natuurlijk gefeliciteerd met je zwangerschap!
Eerste zwangerschap bij 8weken bloedverlies (kleine beetjes roze en ook alleen bij het afvegen) was helaas foute boel deze zwangerschap bij 13 weken mega bloeding en kleine zit nog rond en gezond in mn buik het kan helaas alle kanten op
Wat toch fijn dit forum <3!! Maar ben wel bang dat het hier foute boel is.....Hele nacht geslapen, maar vanochtend bij het plassen gaan best veel bloed. Als ik na het plassen nog een keer druk zet, komt er heel plasje bloed uit. Donkerrood, vers bloed. Zit ook mini stolseltjes in. Maar heb verder geen buikpijn of zo ( terwijl ik dat bij menstruatie altijd behoorlijk heb) Zou vandaag naar mijn zusje in België, maar blijf thuis.... Bedankt meiden! Liefs, Yvonne
Hee Yvonne, Ik heb dit van de week helaas ook mee moeten maken, begon heel onschuldig en opeens was het bloed niet meer bij te houden, uiteindelijk vrij snel heeft het vruchtje me verlaten. Slim dat je thuis blijft, ik was op het moment dat het bloed begon te stromen niet thuis en het was gewoon verschrikkelijk omdat ik zo snel mogelijk naar huis wilde. Ik hoop voor je dat alles natuurlijk nog goed is, het blijft afwachten en vooral omdat jij nog heel erg pril bent. Succes meid liefs Sannie
Och meis....en jij was al bijna 7 weken....Dat is veel erger dan bij mij nu. Jij hebt het hartje al gehoord... Ja ik durf het niet aan hoor...Ook geen zin nu, maar ook bang voor grote bloeding. Wil nu in mijn vertrouwde huisje bij mijn mannetje en dochter zijn! Sterkte lieve Sannie! Ik zal jullie op de hoogte houden! Liefs, Yvonne