Weer een bakerpraatje, maar mijn schoonmoeder is er van overtuigd dat het echt zo is. Dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar jullie ervaringen. Ze zegt dat als je oogwit echt helder wit is, dat het dan een meisje is. Is het wat doffer en/of geliger is het een jongen. Hier erg wit, dus ze denkt dat het een meisje is. De meeste hier denken dat, maar niet adh hiervan haha Toch ben ik benieuwd... Nou kom maar op
Mijn oogwit is altijd super wit en nu ook.. Dus bij mij geen verschil te zien (weet volgende week pas wat het wordt).
Haha, misschien verkeerd verwoord. Ik bedoel natuurlijk niet echt geel, maar wat doffig.. Dan lijkt het wat geler dan als je oogwit echt helder wit is
Flowersoflove, nou volgens dit bakerpraatje krijg je dus een meisje Laat je het even weten? Spannend.
Mooie heldere oogjes hoor. En een knul, heeeeeeeel duidelijk kunnen zien 2x Maar bij de meisjes had ik last van pukkels in mijn gezicht, nu helemaal niet Volgens mij is dat ook zo'n bakerpraatje en dat lijkt dan wel te kloppen
Haha dit bakerpraatje klopte bij jou dus niet Die van de pukkels ken ik ook ja, ik heb ook erg veel pukkels. Dus het zou dubbelop een meisje moeten zijn hier. Haha, ach.. het maakt me echt niets uit. Maar mijn schoonmoeder zegt dat ze het hierdoor weet en het noooooit fout heeft
Bakerpraatjes.. Wat een bullshit Geen pukkels, volle bos haar, buik enorm naar voren en tis toch echt een meisje. Ik zou er niet teveel in geloven
Haha hier 2 meiden eerste stralende huid de oudste en nu ben ik een aarbei dus dat is ook echt een bakerpraatje die dan toevallig klopt het was het hier maar 2x een stralende huid iedere zwangerschap is anders en je kan 5 jongens of meiden krijgen en hele verschillende kwaaltjes hebben heeft niks met het geslacht te maken was het maar zo ik heb nooit geduld wil het geslacht altijd zo snel mogelijk weten hihihi
hahah ik heb hele goede witte oogwit en krijg een jongen ik heb er hier nog een, zelfs de mensen in het ziekenhuis zeiden het tegen mij ,, ooo je bent zo misselijk dag en nacht dan krijg je vast ene meisje van meisjes wordt je meer misselijk not dus heb toch echt een piemel op de echo staan ihihi
Bij mij klopte een aantal bakerpraatjes wel. Bij m'n zoon droeg ik laag en recht vooruit. Was ik totaal niet misselijk. Bij m'n dochter had ik een hele hoge buik. En ziek dat ik ben geweest! Ook had ik veel meer last van hormonen. Te veel vrouwelijke hormonen in m'n lijf denk ik haha! Oh ja ook wel grappig. Bij m'n zoon kreeg ik donkere haartjes op m'n buik. Bij m'n dochter kreeg ik juist blonde haartjes. M'n zoon lag altijd met z'n rug rechts, m'n dochter links.
Haha ik weet dat je er niet echt in moet geloven, dan zou een geslachtsbepaling niet meer nodig zijn. Maar mijn schoonmoeder is er zoooo van overtuigd, pff Haha. Als ik haar dit vertel vind ze het absoluut niet leuk en blijft dan toch volhouden dat het wel klopt