hoe weet je dat miskraam doorzet?

Discussie in 'Miskraam' gestart door dagmar1974, 4 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik wacht op een miskraam. althans het staat me te wachten.. ik wil het NIET! maar helaas.. vnamorgen echo gehad en het staat mij helaas te gebeuren..
    hoe voel je dat het daadwerkelijk gaat gebeuren? ik heb ooit weleens gehoord dat je het gevoel hebt dat je grote boodschap moet doen? soort van sterke rugweeen onderin dus..

2. miriam25

miriam25 Fanatiek lid

9 jan 2007
    3.072
    0
    0
    cal center medewerkster
    Dagmar ten eerste heel erg veel sterkte toegewenst wat een rot tijd ga je tegemoet meid
    je hoeft dit niet alleen te doen wij zijn er hier op het forum voor je om naar je te luisten en zowaar het mogelijk is adviezen te geven.

Een miskraam begint vaak met bloed
    ik heb dat zelf 1 keer zo ervaren begon met een bloeding en toen kreeg ik buikpijn dat ik niet kon thuis brengen tot ik ineens dacht het komt gaat en komt terug continu het lijken wel weeen.

maar voor iedereen gaat het anders heb ook 1 keer gehad dat ik geen bloed verloor maar wel wist dat ik bezig was met uitdrijving

en de laatste keer was ik 21 weken zwanger en toen braken de vliezen

ook de eerste keer trouwens ineens allemaal water leek wel of ik geplast had.
    maar was vruchtwater.

dus het is niet echt iets van als dit gebeurt dan komt het je voelt het zelf wel aan.

dikke knuf miriam

3. dagmar1974

dagmar1974 Bekend lid

2 okt 2007
    908
    0
    0
    Kampen
    ik ben gelukkig nog niet zover heen hoor.. dus ik hoop dat het met alleen bloeden gaat lukken... ik bloed nu vanaf zaterdag..
    en heb nu dus dat nare gevoel.. dacht dat dat er bij hoorde?
    pffffff wat een ellende.. heb t nog nooit meegemaakt gelukkig dit.. hoop ook dat t laatste keer is....\
    ik heb verder niet echt veel buikpijn.. ja beetje weeig nu lijkt het wel... is het dan snel voorbij?
    vanmorgen met echo zei gyn dat het al voor de uitgang lag...

4. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    meis, ik wens je heel veel sterkte!

ik heb vorig jaar een miskraam gehad en het begon met een beetje bloed verlies en vocht..
    en kreeg steeds hele sterkte buikpijn, kon het net wat miriam zegt niet goed thuis brengen, leek net of ik heel erg naar de wc moest maar er kwam niks...

maar meid, het loopt bij iedereen anders.
    sterkte met wachten meid, dikke knuffel voor jou!

5. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Je kunt inderdaad het gevoel hebben alsof je een grote boodschap moet doen. Ik had dat ook steeds als er een stolsel uit kwam. Ik hoop voor je dat het allemaal al losgekomen is en dat je dit af kunt gaan sluiten.
    Heel veel sterkte!

Deel Deze Pagina