Iemand die dit herkend? Ik ben nu 5 weken zwanger als het goed is. Ik weet dat blijven testen niet nodig is maar ik heb helaas nogal een geschiedenis dus ik vind het heel fijn om de testen te zien oplopen. Vanochtend dramatisch. Ik deed de kv2v5 en die bleef gewoon blanco. Wel heel licht de controlestreep. Daarna kwam er langzaam een bijna tuurstreepje. Ik zei tegen mijn man dat de test bijna niet meer positief was en we stonden samen alweer zo wat te janken. Maar na een paar minuten werd het wel donkerder. Eerst ontstond een roze veeg op de test. En na weer 5 minuten, dus ik denk toch wel 15 min totaal na het doen van de test was er gewoon een dikke streep. Zie de foto, het is de onderste. Toch vind ik 'm niet dik genoeg, had dikker verwacht. Maar ik vraag me af of meer meiden dit hebben met deze test? Vooral meiden die dus niet op NOD testen maar echt daarna en waarvan je dus verwacht dat die test meteen positief is. Ga vanmiddag maar een digi halen weer denk ik. Weet niet of ik nou me moet voorbereiden op het ergste of niet.
Hoi Nuage, Ik vind de test wel donkerder ogen als die van de 8ste. Ik denk dat je na de digitale gewoon moet stoppen met testen. Ik heb 3x een miskraam gehad hiervoor, dus weet hoe moeilijk het is om vertrouwen te houden. Maar dat blijven testen geeft echt te veel stress. Ik heb tussendoor zelf een keer een lichtere test gehad waardoor ik dacht dat het over was. Heb deze ronde ook een bloeding gehad, weer dacht ik het is over. Het zegt dus helemaal nog niet zo veel. Mocht je hier toch onzeker over zijn, dan kun je vragen of ze 3 x hcg bij je willen prikken. ( dit hebben ze bij mij gedaan ) zodat ze kunnen zien of het hcg netjes stijgt zoals het binnen een bepaalde marge hoort te doen. Rustig aan !!
Ik vind hem mooi positief hoor! Ik had 3 dagen na nod getest er kwam wel binnen 5 minuten een 2e streep maar die was toen ook niet heel knal. Denk hetzelfde als jouwe op de 5e. Ik had pas een knaltest met kv2v5 na 5.5 week zo ongeveer.
Ik vind ze ook heel mooi oplopen. Misschien is hij inmiddels zelfs al donkerder geworden? Ze drogen inderdaad heel traag op deze testen.
Hey meid Niet meer die van kV doen nu. Echt niet doen. Hij is mooi opgelopen en ze zijn zo traag als dikke stront haha of ze hebben slakken gegeten dat kan ook. Mooi oploper dus en weg leggen die dingen. Digitale kan je doen als je dst gerust stelt. Dikke Knufff
mooie testen hoor meid! Kv droogt en langzaam op en hebben vaak wat verschil in intensiteit per pakje. Ook ik werd er erg onzeker van na een miskraam. Hopelijk ga je een fijne zwangerschap tegemoet!
Bij mij duurde het ook wat langer voordat hij opdroogde en een mooie streep aangaf! Niet druk maken hoor zo zijn deze testen tegenwoordig! Misschien kan je een digi cb proberen met indicator geeft je wat meer vertrouwen dan die stomme streepjes
Nou dat zijn mooie testen ze lopen ook goed op. Ik sluit me daarom ook aan bij de rest van de dames Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Hoi, Mooie test en bij mij heeft die dat ook gedaan. Heb de 2v10 zaterdag gedaan die kwam gelijk maar eht heel erg tuur. Die 2v5 zondag gedaan en die deed er ook erg lang over. Dus alweer somber haha die heeft dus f tijd nodig. Afgelopen zaterdag was ik een week overtijd. Bij m'n zoon gelijk op de dag dat mijn menstruatie moest komen een knaltest drm ook onzeker over deze test. Vervelend he, helemaal met jou achter grond. Maar ik zeg gefeliciteerd
Hele mooie oplopers. Snap dat je in de stress schiet als de test zo langzaam oploopt. Probeer wat te ontspannen meid !! Het komt goed dit x....
Ze lopen hartstikke mooi op! Kijk eens terug naar die eerste foto echt heel duidelijk hoor! Maar ik snap je angst! Ik vind kv ook erg veranderd qua kwaliteit, heb er ook geen dikke knaller op gehad deze keer.. de vorige zwangerschap wel! Ik duim voor je!!