Wat draagt je baby tijdens het slapen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flapuit27, 21 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flapuit27

flapuit27 Lid

23 feb 2009
    89
    0
    0
    rayonmanager
    Amstelveen
    Hey allemaal,

vraag me af wat jullie je baby aantrekken tijdens het slapen?
    En doen jullie dat bij elk slaapje of alleen de nacht?

groetjes Inge

2. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Normaal hou ik de kleertjes gewoon aan want zijn toch allemaal van die soepele pakjes (extra zacht van Prenatal) maar toevallig heb ik vandaag een pyama gekocht bij de Hema. Als hij een spijkerbroekje aan heeft doe ik 's nachts meestal wel iets anders aan, overdag laat ik het aan.

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Thijs slaapt in een rompertje in de puckababy. Geen lakentje of dekentje. Hij heeft het altijd warm.

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

met die warmte alleen een rompertje, als het niet zo heet is dan overdag kleertjes aan in bed maar wel broekje uit en 's nachts een romper en in de winter een pyamaatje.

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.818
    3.344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    rompertje en slaapzak
    overdag slaapt ze in de kleertjes waarin ze speelt. Soms trek ik het broekje uit en de slaapzak overdag ook aan, maar met die warmte overdag helemaal, dan ligt ze alleen in haar kleertjes (of dus in haar rompertje als dat alles is wat ze aan heeft op dat moment).

6. evaluna

evaluna Lid

23 jun 2009
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overdag laat ik hem in zijn kleertjes slapen, alleen een spijkerbroekje doe ik dan wel even uit. 's Nachts een rompertje met lange mouwen of een dunne pyjama. Hij heeft het wel snel warm, en met dit weer is het vaak alleen een luier en slaapzak.

7. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Overdag gewoon in de kleren die ze aan heeft. En dan zonder lakentje. En 'snachts in haar romper in een slaapzak. Als het zo warm is slaapt ze 'snachts alleen in haar rompertje.

8. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.206
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hier alleen in romper korte mouw en slaapzak

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Alleen in zijn pyama shirtje,luier en een dekbedovertrek zonder dekbed erin

10. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    romper met slaapzak, alle slaapjes.

11. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

overdag gewoon kleertjes. als het een stug broekje is dan die uit. s'nachts totaal verschillend. ligt aan het weer. gister aleen romper en zomerslaapzak. nu nog een dunne pyame erover en dan in de slaapzak. slaapzak is zonder mouwen. lakens en dekens hebben hier geen zin

12. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Hier slaapt hij in een romper en de puckababy. Mijn zoontje heeft het ook altijd warm maar zonder puckababy wordt er helemaal geen oog dicht gedaan. Van de winter doe ik er een pyamaatje onder.

13. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Romper en slaapzak.

Eerst deed ik de romper ook wel eens uit als het tegen de 27-28 graden liep, maar ik heb gemerkt dat ze dan een stuk onrustiger slaapt.

14. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    normaal als het niet te warm is een pyama, als het warm is een pyama met korte mouwtjes en kort broekje, en als het heel warm is zoals gister alleen een rompertje...ze slaapt ook altijd in een slaapzak (mouwloos) overdag houd ze gewoon dr kleertjes aan ik trek wel meestal dr broekje uit...

15. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hier ook al weken geen lakens en dekens...

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Hier overdag alle drie de kinderen een romper, soms shirtje en evt een broekje, dat is maar net hoe het uit komt en en lakentje en een dekentje.

Snachts een romper, een pyama shirtje, een pyama broekje en een lakentje en een dekentje.

En ja ook hebben ze een luier aan ;)! Haha!

17. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Met dat hele warme weer alleen een romper...
    Maar als het wat kouder is een romper en dan in zn slaapzak...en straks in de winter zn pyjama en slaapzak

zn pyjama is alleen 's nachts

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    overdag met kleren aan of alleen een luier ligt eraan hoe warm het is
    savonds een tshirt met korte broek of een tshirt met slaapzak

19. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    In haar luier in de slaapzak. Als het kouder wordt een romper aan en evt. een lakentje/dekentje.

20. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Hier slaapt ze altijd in een romper zonder mouw en een zomerslaapzakje, zowel overdag als s'nachts.
    Ze heeft overigens al een paar weken geen kleertjes meer aangehad, dat is voor madam veels te warm (alleen als we s'morgens op pad moeten)

Deel Deze Pagina