elke keer als 1 van mijn dochters naar het CB moet voor de prikjes of een controle dan ben ik die rotboekjes kwijt! de vaccinatiekaarten zitten erin dus het moet echt mee... net ook weer het hele huis door want vandaag is het weer zover... en o mijn god wat ik dan allemaal weer in een eerder o zo opgeruimde kast tegenkom he! ongelovelijk! waar komt het toch vandaan allemaal... echt veel boeken, tijdschriften, oude rekeningen die allang betaald zijn,knipjes, elastiekjes, allerlei schoenen van de kids die nieteens meer passen.vond zelfs nog potjes met aarde en kruiden die je in hetvoorjaar in de tuin kan planten! nouik weet welwat ik straks ga doen! alle kasten in het huis leegmaken..al die rommel heb ik nieteens gemist dus gooit alles weg! wat een chaoot ben ik eigenlijk,en maar denken dat ikzo geordend ben
Oh herkenbaar! Ik kwak alles in de kasten en zoek het de volgende keer wel uit (not) hahaha Laden, kasten, keukenkastjes, laatjes aarrghhhh ligt allemaal vol haha
haha ik denk dat elke moeder dat wel heeft hier moet het ook weer nodig gedaan worden je brengt me nog eens op ideeen hihi
ohja hier dus ook,2 kasten in de woonkamer met laatjes en 3 deurs kasten, keukenladeook nogvol.... inde serre in het bureau.. pff heb straks wel 4 vuilniszakken weer vol.... gelukkig word de kliko morgen geleegd! haha
hahaha herkenbaar....hier is het op het eerste gezicht best geordend en kan over het algemeen ook alles wel terug vinden (toevallig zocht ik me van de week ook al rot naar het CB boekje), maar da moet je hier geen la opentrekken....*zucht* Krijg de kriebels van dit toppic, dus denk dat ik zo ook even aan de slag ga....een ogeruimd huis, is een opgeruimd hoofd 8)
Haha, vervelend is dat he! Toevallig is myn dochter op dezelfde dag geboren als jouw jongste dochter, hoevaak moet zij nog naar het cb?
Hier ook hoor, een maandje terug de hele kast nog opgeruimt en dacht je nou werkelijk dat ik het afvalpasje terug kon vinden
nou ze krijgt nu de 14 maanden prik.. beetje laat maar was het helemaal vergeten de vorige keer, daarna was ze ziek en mocht ze niet geprikt worden... dus vandaag wel... volgensmij hoeft ze dan alleen nog eens terug te komen als ze 2,5 is? ik weet het zo ook ffe niet meer uit mn hoofd... mijn oudste van bijna 3 moet binnenkort ook weer naar de kinderarts daar...
nou ik heb 2 grote kasten uitgemest... jeetje wat een zooi kwam eruit... vond zelfs nog een epino ding waarmee je je vroegtijdig kunt voorbereiden op je bevalling en uitscheuren kan voorkomen... heb ik nooit gebruikt... wist nieteens dat ik hem had haha...
Ja hier ook haha echt een verschrikking van de week moets ik was hebben en ik doe de kast open en de plakband rol houder valt zo op mijn teen. Tja als ik die kast had opgeruimd had het niet gebeurd maarja nou heb ik dat ding goed weggezet en nou maar wachten denk ik totdat de kabouters het op komen ruimen.
Whaha, nou in mijn kasten heb ik geen plek voor zulke verzamelingen maar hier ontstaan elke keer "stapeltjes". Hier en daar op de rugleuning van de bank bijvoorbeeld met tijdschriftjes en gelezen brieven en lege enveloppen. Oja en ook in de vensterbank. Voor het dingen die ik regelmatig nodig heb zoals postzegels, CB-boekje, pennen en notitieblokjes heb ik een mandje staan. Als die uitpuilt mest ik m eens uit. Met haarelastiekjes ben ik meutig, die zitten op kleur gesorteerd met haarspeldjes in een vakjeskoffertje