Hellup, donzen-jas is de wasmachine gedaan en nu ziet ie er niet uit!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shereen23, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    inderdaad de tennisballen!
    zowel in de wasmachine als in de droger op een lichte stand,
    heb de tip ooit van mijn schoonmoeder gekregen en werkt echt perfect!!!

2. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik heb zelfs weleens een donzen jas gekocht van esprit en daar zat zelfs een tennisbal bij in een zakje. geoon in de was mieteren met die bal en daarna gewoon op een lage stand in de droger. klaar!

3. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Denken jullie dat ik de jas naar de stomerij kan brengen en vragen of ze m voor me in de droger doen met tennisballen erin? Of is dit raar?
    Ik heb effe om me heen gebeld maar niemand in de buurt heeft een droger.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja dat lijkt me niet dat ze dat doen. hun hebben hun eigen manier van werken uiteraard. helemaal niemand met een droger in de buurt?:( moeder, schoonmoeder, buurvrouw, vriendin, tante?

5. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Nee echt niemand in de buurt. Of ik moet een uur willen rijden ervoor maar daar heb ik niet zo een trek in. Pfff ik baal echt want ik wil m echt in de droger doen.
    Hebben ze drogers bij zo een wascentrale? ( waar je dus kleren kan wassen als je geen wasmachine hebt, k kom effe niet op de naam)

6. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    In de droger stoppen met een tennisbal erbij in.

7. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

een wasserette:D ja die hebben ze daar:) woon je toevallig in de buurt van breda? ik heb ook een droger

8. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Hmmm mischien dan maar effe op zoek naar een wasserette in de buurt.
    Helaas woon ik helemaal niet in de buurt van Breda, superlief dat je t aanbied om je droger te mogen gebruiken.

9. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

jammer... oja hoor geen probleem zulke dingen....;):)

10. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Je mag hem bij mij ook in de droger doen hoor! Weet alleen niet of je in de buurt woont.
    Ik ga vrijdag eens proberen om onze donzen dekbedden te wassen. Morgen eerst tennisballen kopen. Hoop dat het werkt want ze kunnen wel een wasbeurtje gebruiken.

11. XoXo

XoXo Niet meer actief

Woon je in de buurt van gouda? Dan mag je jas hier wel in de droger :p

12. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

is goed te doen hoor:)

13. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    je kunt de jas ook 'aan de lucht' laten drogen en dan vaak opkloppen zoals je met een kussen doet. ik heb mijn s. moeder dit ook zien doen met de jas van mijn vriend.

14. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Fijn! Ik ben helemaal blij dat ze gewoon in de wasmachine kunnen!:)

15. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja di van mij past er ook net in. maar dan ook echt net;)

16. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Mijn nieuwe niet :( dies 240x220 en dat past niet :(

17. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

das een flinke lap idd. we hebben hier nog een 140 bij 2 meter bed dus het dekbed is iets van 160 bij 2 meter ofzo denk ik. en wat ik al zei... dan is het echt proppen en een beetje fatsoenlijk erin stoppen. dan gaat het net. zijn ook rot karweitjes trouwens vind ik

18. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Lol, wij hebben een 2 bij 2.20 bed (en dan zijn we zelf behoorlijk mager)

19. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ow heerlijk........:) ik ben gewoon en man is mager gelukkig. wij hebebn zon klein ledikant omdat ons eerste huisje een chaletje was dus de slaapkamers waren niet zo groot. konden nog net aan beide kanten een nachtkastje staan. vandaar. maar wil eind van het jaar of volgend jaar ook wel voor een nieuwe ledikant gaan kijken. mijn man is redelijk lang ook en die steekt die lange stelten altijd mijn kant op. en nu ik weer ongemakkelijk word en me snachts 100 x omdraai krijg ik ook altijd porren;) kom ik ook weer te dicht in zijn aura;)

20. Shereen23

Shereen23 Bekend lid

1 mrt 2007
    836
    0
    16
    Effe een update:
    t blijkt dat de jas dus gewoon in de wasmachine mocht volgens de wasvoorschriften dus ik heb niks verkeerd gedaan.
    Ik heb vandaag de winkel gebeld en t verhaal uitgelegd en aangezien ik niets verkeerd heb gedaan mag ik de jas terugsturen en krijg ik me geld terug. Top hè! Alleen moet ik weer op zoek naar een nieuwe winterjas voor m'n zoon.

Deel Deze Pagina