ik heb drie maal men regels gehad op drie weken na elkaar!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Anais, 30 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hallo

ik ben gestopt met de pil en gebruikte toen een ring dit beviel me niet en na een maand gestopt toen probeerde ik de pleister maar na een week deed ik toch maar gewoon door met de pil tot men regels kwamen. dit gebeurde en kreeg ze drie dagen zeer fel daarna stopte ze,ik besloot geen anticonceptie meer te nemen dus gewoon condoom.ik kreeg mijn regels netjes op de juiste dag,een maandag en op woensdag stopte ze,dan de zaterdag terug bloedingen tot en met de volgende zaterdag!felle bloedingen en krampen.toen stopte ze en weeral op nu vandaag,donderdag dus,krijg ik ze weeral!en ook heel fel met krampen enzo

hoe kan dit?als je ontpilt is het toch meestal dat je juist langer op je regels moet wachten?het is heel irritant :)

mvg amy

2. Anais

Anais Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.314
    1
    0
    Gérante
    limburg/Hasselt
    hoi mijn regels zijn nu weer gedaan vandaag(begint sterk te minderen)
    en ik pak dus mijn pil van gisteren terug in.

ik heb dus eigenlijk zo goed als niks bloed niemeer

hoe kan dit toch ?dit is raar en vervelend want ik heb geen idee waar ik in mijn cyclus zit..

mvg amy

3. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Amy,

het is niet verstandig om in korte tijd zo vaak van anticonceptiemiddel te veranderen. Je lichaam raakt daar van in de war. Vandaar dat het bloedverlies nu anders was dan je gewend was.
    Als je nu de pil slikt dan zou ik daar gewoon mee doorgaan, je wordt vanzelf weer ongesteld in de stopweek. Je moet niet iedere maand veranderen, kies nu of voor condooms of voor de pil en blijf daarbij. Je lichaam komt dan vanzelf weer in het ritme.

Mirjam

Deel Deze Pagina