He meiden, Misschien kan ik jullie een klein beetje positief nieuws geven... Ik had net als jullie verschrikkelijk lange cyclussen (tussen de 42 en 70 dagen) en wij zijn ook best lang bezig geweest om zwanger te raken maar zoals jullie aan mijn banner kunnen zien, is het uiteindelijk wel gelukt! De ronde dat ik zwanger raakte had ik op dag 49! mijn eisprong en bleek op dag 59 zwanger te zijn. Kortom een lange cyclus wil niet zeggen dat je niet zwanger zou kunnen raken! Ik wens jullie heel veel succes met zwanger raken!
Denk dat ik me maar bij dit clubje aansluit. Mijn cycli zijn altijd al lang en onregelmatig geweest, en ontpillen is al heeeeel lang geleden voor mij (jaar of 10 denk ik), dus daar ligt het niet aan. Beetje familietrekje, m'n moeder en zussen hebben het ook. Ik slik sinds een paar maanden Etos Zwanger Worden. Het lijkt of mijn menstruaties alsmaar heviger worden, maar of dat daaraan te wijten is? Hopelijk deze maand een cyclus van onder de 35, dat geeft al een stuk meer hoop. Maar als ik de anderen hier zo zie, dan moet ik niet zo hard klagen denk ik...
Hallo, Ik kan me hier aansluiten. Mijn cyclus is nu vrij geregeld maar toch nog vrij lang. Maar goed ik heb een eisprong en dat vind ik al heel wat dat is anders geweest. Slik de pil al zeven jaar niet meer dus ontpillen is het niet. Alleen het uitrekenen van wanneer de eisprong wel eens zou kunnen zijn. vrij lastig! Maar we gaan maar uit van veertig kan mijn banner er niet eens op instellen die gaat maar tot 38 ofzo. Succes allemaal! Grtjs Nanny.
ik hoop dat me cyclus deze maand weergewoon 35 is wat ik dus zelf wel denk want heb me ei sprong week denk ik met alle klachtjes die daar bij horen.
Ik heb ook een hele lange cyclus en zou dat graag anders zien... Ik heb even gegoogled naar dit spul, maar het wordt afgeraden om dit tijdens de zwangerschap te gebruiken, dus dan vraag ik me af of het wel zo verstandig is om te gebruiken als je zwanger wilt worden...
Hihi, als je met genieten de klachtjes bedoeld dan is het antwoord JA! Nee hoor, we hebben er redelijk lang over gedaan om zwanger te raken en we zijn er super bblij mee maar ik had het wel minder zwaar verwacht. Goed om te zien dat het gelukt is met je banner! Hopelijk lukt het ook om snel zwanger te raken! Ik duim voor jullie!
En het word alleen maar zwaarder . Ik bedoelde lekker geniet van het wezentje in je buik heerlijk. hihi. Ik wil ook graag weer. Wij hebben er bij de eerste ook zo lang over gedaan. Maar 1 troost bij de tweede was het in 1 keer raak dan sta je ook gek te kijken hoor. En nu zien we wel. Ennuh bedankt voor het duimen Grtjs Nanny.
Ook ik kan me hierbij aansluiten, hoogst waarschijnlijk wel door ontpillen. Mijn eerste cyclus was 54 maar inmiddels zit ik nu in de tweede cyclus op dag 50 en nog geen tekenen van ongi. Weet ook niet eens of ik wel een eisprong heb. Als ik ooit nog ongi wordt ga ik daarna eens goed aan de gang met ovutesten.
evelynosinga schreef: Hallo allemaal, Kijk toevallig op het forum (was aan het google-en..) en zie jullie forum. Ik heb alles doorgemaakt, onderzoeken etc. Uiteindelijk na 3,5 jaar zwanger geraakt door IVF, geweldig! Nu begint het te kriebelen voor een 2e, maar zijn nog (lang niet) toe aan nog es alles overdoen. Mijn cyclus is de laatste maanden 32 33 dagen lang (was voor de geboorte mooi 29!). Mij is via via geadviseerd om Vitex Agnus Castus te gebruiken, compleet natuurlijk, schijnt goed te werken bij PMS en onregelmatige periodes, maar ondersteunt ook de vruchtbaarheid. Het werkt niet van de 1 op de andere dag, maar geeft zeker resultaat (ze raden het niet aan als je de pil gebruikt, omdat die dan niet meer veilig is). Ik ben er net mee begonnen, dus ben benieuwd. Ik hoop dat het in nederland te verkrijgen is, ik woon Down Under. Ze zijn hier erg bezig met Organisch/chemicalien vrije producten etc. (alle chemicalien in onze cosmetica en eten worden ook in verband gebracht met hormoonstoornissen). Ik hoop dat jullie er wat aan hebben! Groetjes! Ik heb ook een hele lange cyclus en zou dat graag anders zien... Ik heb even gegoogled naar dit spul, maar het wordt afgeraden om dit tijdens de zwangerschap te gebruiken, dus dan vraag ik me af of het wel zo verstandig is om te gebruiken als je zwanger wilt worden... Dit is 1 van de bestandelen wat in de etos zwanger worden pillen zit.
Halllooo... ik ga me hier ook bij oevoegen als het mag... ik ben sinds 15 sept, spiraalvrij..(mirena) en 20 sept. was ik ongesteld... sindsdien helemaal niets! datzou betekenen dat ik op n cyclus van 55 dagen(?) zit? Heb trouwens n miljoen keer getest, bloed geprikt en zelfs n uitstrijkje gehad , nada...niets :'( dus tja het enige wat mijn HA mij aanraadde is wachten tot januari en dan weer terug komen... Ik heb wel n dochter van 3 jaar dus vruchtbaar zou ik toch nog wel zijn ? toch?
Hoi meiden, ook ik voeg me toe (Hee Tali, jij ook hier! En Melanina ). Ik heb zeer lange cyclussen, 1e was 53 dagen na het stoppen met de pil, geen ei. De 2e cyckus was 56 dagen, met ei. En nu zit ik al op dag 55, nog steeds geen ei Ben zelf een beetje bang voor PCOS... Vroeger had ik al zo'n lange cycluc. Mirte, het doet me goed te weten dat jij gewoon zwanger ben geraakt ondanks je lange cycli. Hopelijk is het nu ook snel raak voor je, en natuurlijk ook voor de rest!
Ik heb vandaag de dokter gebeld en krijg een verwijzing! Woensdag moet ik erheen, hij moet namelijk faxen naar de gyn en dan krijg ik een oproep. Zal ook nog wel een paar weken duren... Maar goed, dokter schrijft dus een en ander op woensdag, moet mijn templijstje meenemen en dan afwachten tot de 1e afspraak. Wel fijn dat er nu meer gaat gebeuren!
goede avond iedereen... ik heb nieuws. ik ben vandaag ongesteld geworden, ik voelde me even down, maar dat was denk ik het ieni mini kleine hoop dat nog in me zat.... ik ben voor de rest wel heeel blij, nu weet ik in ieder geval dat ik nog wel goed werk EN dat ik íets ben, helaas niet zwanger maar ik het nu weer probéren te worden maarja... wat voor cyclus heb ik nu? kan iemand mij helpen tellen? 20 sept was mijn laatste keer dat ik ong. werd.... ik ben bang dat ik niet goed tel en dat ik verkeerd zit met mijn dagen en dat ik daardoor mijn eitje mis :'(