Hellup-heb-een-cyclus-langer-dan-30-dagen-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Maidin, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ongi kwam ongeveer 3 dagen ná de laatste tablet. HA zei dat het wel een heftige menstruatie zou worden, maar dat was bij mij niet het geval.

Ben je er al mee begonnen?

2. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ja, vandaag de 2e dag, dus dinsdag de laatste pillen ;)

3. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Pfff, eindelijk ongi :evil:
    Hopelijk is het ontpillen nu een keer voorbij...

@Vliegje: succes met Primolut!

4. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België

Hey Sharon, ik was je kwijt :)
    we lopen weer eens ongeveer gelijk, vroeg me daarnet nog af hoe het nog met jou zou zijn, of je al zw was ofzo
    Ook nog niet dus,
    wij klussen redelijk wat af en voorlopig nog geen resultaat
    maar ben al reuzeblij met mijn eerste "korte" cyclus van 31 dagen, hoop dat het nu zo blijft...

want meiden ik leef met jullie mee (zie mijn onderschrift met een cyclus van bijna 100 dagen na mijn laatste pil) en visjes tempen is toch wel handig als je cyclus lang duurt, dan weet je ten minste wanneer je ongi/zw ongeveer komt, heb er meer steun aan dan iets anders, zet er wel de wekker niet meer voor, gewoon tempen bij het wakker worden en zo vind je je ei toch wel goed hoor

5. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Snap er niks van... temp is dus gestegen... toch een ei?
    Terwijl ik aan de Primolut zit?
    Vertrouw het niet zo, want STEL dat er een bevruchting heeft plaatsgevonden en ik slik die pillen..
    Maar dat kan bijna niet, manlief en ik hebben donderdag voor het laatst geklust.
    Ik ga straks toch ff bellen. Wanneer verwacht ik nu een ongie, door de Primolut en dus van de week, of door een eventueel ei en pas over 2 weken?
    Zucht.. heel mijn lichaam lijkt van slag :(

6. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Nou toch ff gebeld.
    Gezien mijn PCO beeld en de voorschrijving van Primolut om een mens. op te wekken is een eisprong wel heel apart. Waarschijnlijk is mijn lichaam gewoon wat van slag.
    Ook het advies gekregen om te stoppen met tempen. Ik had er niet bij stil gestaan dat het nu geen nut heeft (mens. wordt opgewekt), omdat het best automatisme is geworden.
    Maar advies dus om te stoppen, zeker ook omdat ik straks echo's krijg om mijn eisprong in de gaten te houden.
    Binnen een week zou ik ongie moeten worden na mijn laatst Primolut (en die slik ik vanavond).
    Dus moet het even wat meer loslaten.
    Vind het dan toch gek dat die temp stijgt.. Maar goed, gewoon stoppen met tempen en even gedachten proberen te verzetten.

7. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    goh vliegje,
    wat lastig, ik zou dat ook voorhebben :)
    blijven tempen en daar vanalles uit concluderen, ik denk dat je er inderdaad best mee stopt, ik zou er in jouw plaats wel mee herstarten vanaf je menstruatie ;)
    succes

8. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant
    ik heb een cyclus van 31 dagen is dat niet goed dan?

9. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hey Calani! Leuk om je weer te 'zien'! :)
    Goed zeg, een cyclus van 31! Gaat in ieder geval de goede kant op.
    Ik dacht dat het ook beter zou gaan na mijn cyclus van 36 dagen, maar deze is helaas weer langer. Maar deze menstruatie is wel zwaarder dan de vorige, die waren erg licht. Voor mijn gevoel is dit een 'echte'. We zullen zien hoe het verder gaat!

Hoe is het verder met je?

Groetjes Sharon

10. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Als je cyclus tussen 21 en 35 dagen ligt (met minimaal 2 dagen helderrood bloedverlies), is er niets mis mee hoor! Ik zou blij zijn met een regelmatige cyclus van 31! :)

11. sjan

sjan Fanatiek lid

1 okt 2008
    1.934
    1
    0
    Administratief/CRM medewerkster
    In Brabant

poeh een wat een gerusstelling ik dacht dat he niet goed was
    dankje wel

12. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Ik zou geld neertellen voor cyclussen van 36 of 31 dagen! Hahahaha, zit nu op dag 71 ofzo :(

13. calani

calani Fanatiek lid

31 jul 2008
    1.347
    0
    0
    België
    Hihi met mij alles goed, zit met veel vragen naar de toekomst toe, zoals jij en alle andere meiden op dit forum
    genre hoelang zal deze ronde duren (toch niet weer langer...), ben ik vruchtbaar, is hij vruchtbaar, word ik dit jaar nog bevrucht of volgend jaar... het houdt maar niet op, t beste is veel werken, en zo er niet teveel aan denken, is de laatste weken heel druk op mijn werk en dat komt goed uit!

en hoe gaat het nog met jou?

14. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik wou net zeggen.. hoezo HELLUP.. ik heb een normale cyclus van 35 dgn.. vind t heerlijk.. minder ongesteld.. bij t gaan voor een beeb wel wat vervelender omdat je dan langer moet wachten, maar verder geen enkel probleem...

nu na de vmk maar even afwachten wat de cyclus doet.. kan alle kanten op heb ik begrepen....

Knuff

15. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    aahhhh hey allemaal, ik denk ik heb mijn club gevonden...
    zucht.

16. Csillag

Csillag Actief lid

14 okt 2008
    273
    0
    0
    Ik heb net een ++++++ ovutest! joeppie! :)

17. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ik herken die vragen, Calani! Maar ik probeer gewoon rustig door te gaan, dat piekeren helpt je toch niet. Maar ja, is vaak makkelijker gezegd dan gedaan :( :D
    Fijn dat het dan druk is op het werk, bij mij ook! Denk je er in ieder geval overdag niet teveel aan! Merk wel dat ik er nu iets rustiger onder ben dan in het begin. Vorige week wel een enorme dip omdat ik nog niet ongi was én een negatieve zw.test had. Toen vond ik het even niet meer leuk :(

18. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Hoi Csillag,

hoe lang is jouw cyclus?

Aan de klus dus met je positieve ovutest! Veel succes (en plezier :D )

19. Sharon78

Sharon78 Bekend lid

23 jul 2008
    782
    0
    0
    Ja, met een cylus van 35 dagen zou ik ook geen probleem hebben :)

Erg voor je dat je een vmk hebt gehad, sterkte daarmee!

Groetjes Sharon

20. vliegje

vliegje Fanatiek lid

26 mei 2008
    4.369
    266
    83
    Vrouw
    Succes!

Deel Deze Pagina