Ik begin juni met de pil gestopt, daarna flink last gehad van ontpillen Hopelijk is het ergste nu voorbij. Ga deze ronde beginnen met ovulatietesten En jij?
ik ben begin augustus gestopt met de pil, ook vooral de eerste maand erg last gehad van ontpillen Maar goed dus bij de gyno geweest en daarna naar de fertiliteitsarts, vanwege de pijn, gelukkig niks mis met me Maar goed 6 maanden verder helaas maar "pas" in ronde 4.... Maar goed toen ik bij de fertiliteitsarts was stond mijn eitje op springen, dus s'avonds aan de klus en de volgende dag terug voor samenlevingstest en die was helemaal top Dus we hebben goede kans deze maand Hopelijk heb je wat aan de ovu testen meid.... Liefs
Ik duim voor je dat je deze ronde op ROZE mag!! Ik hoop ook dat de ovulatietesten goed hun werk doen. Anders maar weer eens de HA bellen...
Hoi Sharon, Inmiddels wel een beetje ja, maar kan het eignelijk nog niet geloven. Vanavond weer voor een echo en dan zullen we wel horen over hoelang en of het allemaal goed is tot nog toe. Spannend. Voel me hier nu wel een beetje een vreemde eend in de bijts. Hopelijk knallen jullie er straks ook allemaal een positieve test uit! Groetjes Fly
Hey Star, balen meid, dit is wel echt lastig nieuws, hopelijk volgende keer beter nieuws hé maaike, "pas" in de 4e ronde, ik snap je gevoel volledig, ben nu 8 maand bezig en "pas" in de 5e ronde... sharon, ja ik ben nog niet ver in deze ronde dus nog maar even afwachten, ben een beetje ziek de laatste dagen dus mijn temp is even totaal niet betrouwbaar... jij succes met de ovu-testen, hou ons op de hoogte hé Kus
@Fly: Spannend de echo! Laat even weten hoe het was! En ja, ik hoop ook dat we allemaal snel op roze komen @Calani: vervelend dat je slecht te pas bent! Hopelijk knap je snel op! Tuurlijk houd ik je op de hoogte! Ben van plan om morgen te beginnen, ben benieuwd
Hai Calani, zo frusterend he? maar goed we kunnen er helaas niet veel aan doen... nog niet naar de HA geweest voor je onregelmatige cyclus? Ik had gelukkig een hele lieve vrouw die me goed begreep en ben gelijk doorgestuurd naar de gyno... Hopelijk duurt deze cyclus wat korter meid. Liefs Maaike
he meiden, bedankt voor alle opbeurende berichtjes. Ik zal de komende tijd wat minder op het forum zijn, maar wens jullie veel succes met de lange cyclussen want ook dat is echt niet fijn! Hoop dat jullie snel jullie droom in vervulling zien gaan! liefs, star
Hey ik hoop het ook, d huisarts wou me eventueel wel al doorsturen maar ze zei me dat ik beter nog even zou afwachten dus hebben we beslist om nog even gewoon verder te proberen, sowieso voor eind mei ga ik bij de gyn want dan zijn we een jaar bezig... En Sharon, ik voel me vandaag precies beter, spannend jouw eerste ovu-testen...
Hoi hoi, Dinsdag de echo gehad. Alles goed tot nu toe. Ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger. We hebben het hartje zien en zelfs al horen kloppen. Heel bijzonder. De vrucht is nog geen 5 mm groot, en dan klopt het hartje al. @sharon: al veel positieve ovutesten gehad? @Calani: voel je je al weer beter? Wel irri als je niet fit bent en je niet op te temp kunt vertrouwen. En zeker met een onregelmatige cyclus. @Maaike: Ik zat na een half jaar nog steeds in ronde drie, erg frustrerend als je graag zwanger wilt worden. Je hebt het idee dat je kansen tot een minimum beperkt worden. Groetjes Fly
@Fly: fijn dat alles goed gaat! Geniet er lekker van! Ik ben gisteren begonnen met ovulatietesten, dus helaas nog geen positieve test gehad Maar ik test lekker door @Calani: gelukkig voel je je iets beter!
Hey Dragonfly, Ja ik zit nu inmiddels in de 4e ronde, hopelijk de laatste haha Ga woe testen als ik nog niet ongi ben [-o< Maar zie dat ik jou mag feliciteren Dat geeft mij weer hoop Hoe voel je je? al kwaaltjes? Liefs maaike
Hey Maaike! Jij ook gefeliciteerd zie ik! Ik heb nog geen last van kwaaltjes. Voel me prima, hoop dat het zo blijft. Groetjes Fly
EN Sharon hoe zit het met je ovu-testen? bij mij alles rustig, in afwachting van mijn ei... best spannend, heb nu al door ofwel heb ik er nu één ofwel binnen kleine 20 dagen, k hoop natuurlijk dat het nu weer eens een korte cyclus wordt.... en dat zal elk moment gaan blijken met mijn temp... EN heb een afspraak bij de gyn 20 maart...