Hey Calani! Goed dat je naar de gyn gaat, ben benieuwd! Tja, de ovutesten....ik heb een paar keer een iets donkere streep gehad maar niet zo donker als het zou moeten zijn. Nu weer licht... Maar wel veel last gehad van steken in onderbuik/lies, dus hopelijk wel eisprong gehad. We zullen het zien over een paar weekjes! Ik hoop dat jouw ei snel springt! Succes Groetjes Sharon
Hey Sharon, spannend hé, die ovu-testen... ben er mee gestopt omdat ik ze niet tussen 11u en 16u kon doen en dan zou het het meest betrouwbaar zijn... Bij mij is mijn temp toch precies aan het stijgen, als ze morgen ook verhoogd is ben ik zeker... en heel gek, heb op mogelijk dag 3 na ovulatie spotting gehad, mijn hoop is natuurlijk hoog dat het een innesteling was, kans is klein, ik weet het want dat hoort na een week enz maar goed hoop doet leven... en heb nooit eerder midden in mijn cyclus spotting gehad... hopelijk hebben we allbei een mooie 5e ronde! Calani
Ook spannend voor jou, Calani! En wie weet...misschien wel een innesteling. Kan bij de één eerder gebeuren dan bij de ander, verschilt per persoon Hopelijk blijft je temp stijgen! Enneh, ik doe de test meestal rond 17:30 uur, kan ook wel hoor. Als je maar probeert op vaste tijden te testen. Liefs
Hey Sharon en heb je klachten? van een zw bedoel ik, jij mag bijna testen hé, spannend! bij mij was het geen innesteling want mijn temp is weer gedaald.... maar goed vandaag had ik weer wat verhoging, nu hopen dat ze aanhoudt... hopen wachten hopen wachte .... kus calani
komaan sharon, houd ons toch niet zo in spanning!? dag 13 post-ei... en en en hoe zit het? mijn cyclus is nog steeds onbepaald... kus
hey even een ego-bericht ik heb allerle klachten en ik voel me helemaal anders, ben CD10 a11 na mijn ovu lutealz fase duurt bij mij 10a12 dagen, heb al paar dagen een zeurende last in mijn rechteronderbuik en extreem gevoelige borsten, sinds gisteren heel moe sinds vandaag ook misselijk mijn temperatuur is ongewoon hoog WAT DENKEN JULLIE ik test overmorgen....
Hey dames! Hoe is het hier? Ik lees nog niet zo veel over zwangerschappen dus allemaal nog in de lange cyclussen-bus. Balen hoor. @Calani: 20 maart naar de gyn. Spannend. Tenminste, ik vond het eerste bezoek doodeng. Hopelijk kan hij/zij je helpen. Voor alle anderen: ik zal wat HCG rondstrooien hier, misschien hebben jullie er iets aan. Ik heb er genoeg van, ben niet te genieten de laatste 2 weken. Die arme vriend van me. Maar goed. Houd moed! Ik was ineens zwanger toen ik er het minst op rekende. Groetjes Fly *strooit nog even wat HcG rond hier in de lange cyclus-club* HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG-HcG
hihi dag dragonfly bedankt voor de HCG waw jij zit al ver intussen! PROFICIAT ik voel me de laatste dagen wat raar; mijn temp blijft aan de hoge kant en ben thans een beetje ongi geweest... was gisteren enorm misselijk maar had ook een klein beetje diarree (stom stom dus toen dacht ik aan buikgriep) vandaag ben ik enkel misselijk (dus nu hoop ik weer op meer) als ik tegen woensdag nog steeds zo'n hoge temp heb dan ga ik testen...
Hoi Hoi, Ik heb altijd al een onregelmatige cyclus gehad. Sinds mijn bevalling ben ik 3 keer ongesteld geweest en het gemiddelde daarvan was dat mijn cyclus 35 dagen duurd! OMG 35 dagen!