Wat zou jij er mee doen? Wij zitten hier wel eens te fantaseren over van alles en nog wat. En natuurlijk weet ik dat geld niet gelukkig maakt en dat je gezondheid belangrijker is, maar af en toe eens lekker weg dromen mag best. Ik zou met m'n kids naar Eurodisney gaan en m'n huis en tuin laten verbouwen...een mooie auto aanschaffen ( Volvo XC ofzo )...ik zou een mooi spaarkasje voor mn kids opmaken....Hmmmmmmmm, zou zoveel doen
Ik zou eerst een leuk huis kopen voor mijn ouders. Midden in het centrum. Daarna zou ik een leuke auto kopen. En dan zou ik op reis gaan met mijn gezin om te bedenken wat we met de rest van het geld zouden gaan doen. In ieder geval een potje voor de kinderen. Groetjes,
ik een huissie kopen en een knappe auto met 5 deuren (chevrolet captiva) verder zou ik iedereen wie ik lief heb uitnodigen om een maandje lekker naar de zon te vertrekken lekker relaxen en genieten
Leuke vraag ?? Ik zou doen met 1 miljoen - een mooi huisje kopen - de bruiloft van mijn dromen meteen gaan doen - daarna een hele mooie huwelijksreis maken - mijn ouders wat geld geven - en eens lekker met mijn vriend gaan winkelen - En een nieuwe auto kopen En de rest zette ik weg op de spaarrekening voor als er een wondertje mag komen ( ben benieuwd hoeveel we dan nog over hebben ) Liefs winnie
Zonder twijfel een groter huis en een mooie AUDI Q7 :cheers: [-o< [-o< Echt wel... en vakantie's enz enz enz zo kan ik nog wel ff doorgaan haha..
Als eerste nog wat schulden aflossen, mijn rijbewijs gaan halen en een auto kopen,het huis en de tuin flink opknappen,een deel aan familie geven(of ze meenemen voor een weekje naar Center Parcs) Een deel vastzetten op een spaarrekening(en op de rekeningen van de kinderen) En mijn droombruiloft er van bekostigen. En een bezoekje aan een plastisch chirurg 8) (buikwandcorrectie)
Wat zou ik doen? Studieschuld aflossen Boerderij verbouwen (zijn we toch al mee bezig) Hypotheek aflossen Een kwart op spaarrekening zetten (gedeeld over man, mezelf en kind(eren)) Auto kopen Geld aan ouders en schoonouders geven Feesten
Dream on!!!!! Maar wel een nieuw huisje en ik wil dan een grotere auto waar ik makkelijk minimaal 3 kinderen met stoeltjes kan vervoeren.
Mijn broer een groter huis geven, dan zelf verhuizen in een huis wat niet verbouwd hoeft te worden als we erin wonen. Lekker op vakantie en een flink bedrag aan de kankerstichting geven. Verder maar ff op de bank zetten.
Inderdaad een hele leuke vraag, ik droom even mee. *Ik zou eerst 2 mooie, GROTE auto's kopen (we willen 4 kids, nemen mijn moeder veel mee, dus moet veel plaatsen hebben ) *Dan een mooi vrijstaand huis kopen *Een leuk reisje maken samen met mijn man, de kids, mijn moeder en mijn zus (of reisje naar Spanje of naar Euro-Disney en anders allebei ) *Aan mijn nieuwe huisje een praktijk opbouwen *Mijn moeder een eigen autootje kopen en misschien zelfs een huisje voor haar (wel bij ons in de buurt ) *Rijlessen en autootje voor mijn zus *Gedeelte wegzetten op spaarrekeningen Als ik dan nog een mooi bedrag over zou hebben, zou ik ook een huisje kopen voor mijn zus Allemaal te mooi om waar te zijn Liefs Angela.
Hallo,ik zie dat iedereen bijna dezelfde wensen heeft!!!! *een mooie huis kopen *en natuurlijk een auto *en ik zou mijn familie ook iets duurs geven *en als er wat overblijft:sparen,investeren of zo iets Het lijkt me heerlijk als dit zou gebeuren,maar geld is ook niet alles. Ally
Als ik zoveel geld zou winnen dan koop ik: * Een dikke BMW voor mijn mannetje (in het blauw) * Heel veel kleding * Een vrijstaand huis met een zwembad, en heel veel grond * Een paard Ik zou mijn ouders ook geld geven en ik zou het autootje van mijn zusje afbetalen Ik word maar weer wakker denk ik.... Liefs An :flower:
Oeh, een miljoen. Da's eigenlijk niet zoveel. Ik denk dat het wel opgaat aan het grachtenpand dat ik op het oog heb. Maar goed, met een eigen, afbetaald huis wordt het leven een stuk makkelijker, denk ik. Ik zou lekker blijven werken (ik vind mijn baan echt te leuk om op te geven), maar misschien iets minder, zodat ik er een studie naast kan doen. Maar wat? Psychologie is leuk, orthopedagogiek vind ik ook heel interessant, of misschien toch verpleegwetenschappen... The agony of choice... Belle, is gelukkig ook heel tevreden in haar goedkope flatje buiten de grachtengordel.
Ooooooh jaaaaaahhh die is zo mooi! toen mijn man zijn Audi A4 ging bestellen was die Q7 net uit en stond daar te pronken in de showroom..ik zei nog is dat niet wat...Nou dat redde hij niet met zijn lease... Maarreh wij fantaseren ook wel eens over wat we met een miljoen zouden doen. - Even voor 10.000 kleren kopen - Een huis kopen aan de singel (huis moet dan wel een soutterain verdieping hebben..hihi) De rest op de bank en beleggen en dan van de rente een tweede hypotheek betalen en daarmee een mooi huis met pool in Spanje aan de costa Blanca kopen. Onze familie kan dan ook in het huis en evt als er niemand in wil verhuren. We zouden beide blijven werken, maar wel wat minder dan.
mijn ouders en zusje en broers schuldvrij maken, met nog een hypotheekje van 30 euro per maand ofzo. daarna zelf een leuk huisje kopen met een klein hypotheekje. daarna een paar maanden op vakantie met mannetje, een eigen bedrijf starten, en de rest op de bank voor later.
we zouden een woning kopen (gelijkvloers) zodat mijn dochter geen trappen meer hoeft te lopen en een grotere auto om straks alle 4 de kids in mee te nemen de rest zouden we vast zetten voor de kids voor later .. * asjuh droomt door*
ik zou wat op de rekeningen van de kids zetten, mijn zusjes wat op de rekening storten bij mijn ouders ook dan het huis laten opknapen en de tuin dat dan verkopen en groter gaan zitten, motor voor mijn mannetje,voor mij als ik dan het rijbewijs haal een groote auto (mitsubishi pajero 3,2 ) verder voor ons nog wat opzij zetten en eens lekker op vakantie gaan. veel liefs mariska
Een mooi huisje kopen... Een nieuwe auto... Een nieuwe auto voor mijn mams eens goed gaan winkelen een mooi reisje en de rest op een spaarrekening
uhm.... Iemand inhuren om de tuin op te knappen, Lekker asociaal shoppen, beetje sparen, Grote auto voor oom en tante, deel voor mun moeder en deel voor mun zussie, ( na de bevalling, mijn borsten pimpen en wat overtollige vetjes laten wegzuigen! )