tsja, het klinkt misschien een beetje stom wat ik nu ga zeggen, maar ik heb een beetje een probleem. Vanmorgen stond ik onder de douche en wilde ik even de bush bush gaan bijscheren om het maar netjes te zeggen, maar ik kan er gewoon nu al niet meer bij ! Bij mijn zwangerschap van Amber heb ik het tot de enalaatste dag van mijn bevalling zelf kunnen doen, maar nu zit die buik echt verschrikkelijk in de weg.... Ik heb alle mogelijke manieren geprobeerd, staand, zittend, op mijn hurken, maar nog steeds bush bush. Ik heb hier dus echt een hekel aan, ik wil het weg hebben ! Wie heeft de ideale oplossing voor mij ?
Toen ik zwanger was kon in al snel mijn haardos van onderen niet meer zien, ik heb het gewoon op gevoel gedaan en daarna gewoon voelen of alles weg is. Maar ik schoor alles weg, vind het zeer smerig. Heb je al een spiegel geprobeerd, leg deze op de grond en je kunt alles overzien. Sterkte ermee. Groetjes Monique76
Wil je mannetje je er niet bij helpen? Lijkt me idd knap vervelend als je dat niet meer lukt... Spiegeltje lijkt me vooralsnog ook een goed optie. Suc6!
Mijn man doet het! En dat gaat prima hoor! Ik kon er vanaf week 30 ongeveer al niet meer normaal bij, en zo is het lekker makkelijk! kus miek
Ik heb het op gevoel gedaan. Ook geprobeerd met een spiegeltje, maar ik zag niks met die buik ervoor Het was te doen op gevoel... maar niet zo strak en netjes als normaal natuurlijk
Mijn man die scheert mij, ik heb het geprobeerd met een spiegel maar dat lukte niet erg ik zat steeds verkeerd. Maar het ziet er nu netjes uit hoor dankzij mijn man. Groetjes van Daffie
ik lig op mijn gemak in bad en doe het op de tast, daarna komt mijn vriend ff keuren en doet de stukjes die ik vergeten ben. gaat prima!
als ik er straks niet meer bij kan dan mag mijn mannetje het bijhouden hoor. ikzelf ben niet zo handig met spiegels en zo en ga altijd de verkeerde richting op met z'n spiegel. op gevoel dat durf ik dan nog eerder te wagen en laat dan achteraf wel me mannetje controleren en eventueel de achtergebleven stuken te laten doen. met ontharingscreme durf ik daar toch ook niet in de beurt te komen, dan nog liever me mannetje met een mesje
Ik kom er nog wel bij, maar lukt het me niet, nou ja, dan maar op gevoel.. Ga mijn vriend het niet laten doen ( schaamte). En wil het dan nog niet, nou ja, pech hoor, de VK heeft wel meer gezien, denk ik dan maar..
Ook ik doe het op de tast (om enorme wildgroei te voorkomen). Ik voel me toch al een kamerolifant, met striae, aambeien en rondom vet, dus als het niet helemaal netjes is maakt me dat niet zoveel uit. Straks voor de bevalling moet ik maar eens jullie tips gaan uitproberen! Dan wil ik wel netjes voor de dag komen, hahaha! Nadat ik weer een beetje in proporties kom (hopelijk snel) dan zal ik me ook daar weer wat meer op gaan richten!
Op gevoel hiero. Tot nu toe gata dat goed, maar nders ga ik aan de ontharingscreme. Ik doe nu ook niet aan een net kapsel oid, gewoon alles weg, dat is nog het makkelijkste. En nee ook bij mag mijn vriend het niet doen, vind het niet erotisch op een plek die voor hem wel erotisch moet blijven ( al zal de bevalling daar tijdelijk verandering in gaan brengen )
Bij ons leidde het 1 juist vaak tot het ander. Ik liet mijn vriend altijd scheren en ach, als ie dat een beetje met gevoel doet, heb je al snel lekkere sx onder de douche!