Hellup......ik snap er niks meer van

Discussion in 'Zwanger worden' started by Marleen86, Sep 17, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen86

Marleen86 Actief lid

Sep 5, 2008
    442
    77
    28
    Woon/ activiteitenbgeleidster
    Flevoland
    Hallo,

Ik ben helemaal in spanning.
    Ik heb normaal een cyclus van 28 dagen. Op de NOD dag getest en was negatief, 2 dagen later weer negatief.

Maar nu een week later (8 dagen) nog steeds niet ongesteld.
    wel heb ik eergisteren een klein beetje bruine afscheiding gehad met een miniscul stipje rood. Dit heeft niet doorgezet..........

Ik durf alleen niet een zwangerschapstest te doen. Bang dat hij weer negatief testresultaat geeft. Maar zo in die onzekerheid is ook niks.

Heeft iemand van jullie dit ook meegemaakt?
    en die zwangerschapstesten heb ik gedaan met opgevangen plas....heeft dat nog bijwerkingen? of maakt het niet veel verschil het opvangen of de test strip in de plasstraal..........
    :(: :(: :(:

2. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    nou als ik zo als jij in de spanning zit dan wist ik het wel (testje)
    maar ik plas nooit over een strip heen vang het altijd op in een bakje maar het heeft alleen gevolgen als je niet direckt de test uit voert want mocht je later willen testen moet je het bakje afgedekt in de koelkast zetten en als je wilt testen moet je hem afgedekt een half uur op kamer temp laten komen
    maar verder heeft het geen gevolgen

het kan ook zijn dat je wat later hcg aan maakt he de 1 is sneller dan de ander
    ik zou gewoon een testje wagen dan heb je iig zekerheid en moch je nog niet ong worden dan zou ik ff naar de huisarts gaan

hoop dat je hier wat aan hebt

liefs ancie

3. Marleen86

Marleen86 Actief lid

Sep 5, 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    Dank je wel voor de snelle reactie.....
    Denk maar dat ik toch nog een testje waag.....

maakt het nog verschil of je ochtend urine gebruikt of gewoon midden op de dag?

anders wacht ik tot morgen ochtend..

4. Marleen86

Marleen86 Actief lid

Sep 5, 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    en dat beetje bruine afscheiding.......is dat niet raar....of gebeurd dat wel vaker?

5. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    bij mij zat er geen verschil in smorgens of smiddags en je hebt tegenwoordig testen waar ook opstaat elk moment van de dag

6. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    nee dat hoor je heel veel ! dus dat is niet raar zolang het niet helder en stolsels en veel is

7. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    heey laat je het me wel even weten?

8. Marleen86

Marleen86 Actief lid

Sep 5, 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    ja is goed, ga zo even naar de markt en wat testjes halen en dan .........

pfff spannend...

9. Marleen86

Marleen86 Actief lid

Sep 5, 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    Hmmmmsss, toch weer negatief gestest......

waarom wordt ik nou gewoon niet ongesteld........

10. Marleen86

Marleen86 Actief lid

Sep 5, 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    of laat die test gewoon positief uitslaan

11. veertje23

veertje23 Actief lid

May 2, 2007
    333
    0
    0
    Verzorgende
    Gelderland
    Ben je pas gestopt met de pil? Dan kan het nog komen van het ontpillen soms zijn je cyclussen dan flink onregelmatig. Hoop dat je toch nog positief test natuurlijk.

12. Marleen86

Marleen86 Actief lid

Sep 5, 2008
    442
    77
    28
    Flevoland
    Ik ben inderdaad nog niet heel lang gestopt met de pil....maar de afgelopen 3 maanden gewoon een cyclus van 28 dagen gehad....zou je dan opeens met de 4de maand wel tekens krijgen van ontpillen? dan zou je het toch met de andere 3 maanden toch ook moeten hebben?

Nou morgen er maar weer een testje tegen aan gooien.....

Nog steeds niet ongesteld.......

Probeer nu niet zo veel te drinken en ga het met ochtend urine proberen.....ik drink namelijk best wel veel op een dag (normaal 2 1/2 liter en dan meerendeels water), dus heb nu expres iets minder gedronken.....

13. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Marleen, het kan ook zijn dat je deze ronde nog geen eisprong hebt gehad of niet krijgt.. Volgens mij bloed je dan echt niet tot heel weinig. Ik verlies al zo'n 2weken een beetje bloed (gekke ongie dus) en heb geen eisprong gehad (weet ik door temperaturen). Zou gewoon nog een cyclus van 28 aanhouden en in de tussentijd gewoon door klussen, en na 28 dagen weer testen. Of misschien ben je dan alweer normaal ongesteld geworden.

Share This Page